"קנייה לילית" בסניף רמי לוי הסתיימה במעצר

מכור לסמים נעצר בחשד שפרץ 5 פעמים לסופר "רמי לוי" בקרית מלאכי וגנב מוצרי מזון, בפעם האחרונה הוא נתפס על חם על ידי קצין הביטחון של הסניף
ציון חן |
"טעות נקודתית". אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

בסניף רשת חנויות המרכולים של 'רמי לוי' בקרית מלאכי, עלה בתקופה האחרונה החשד כי חלק מהסחורה נעלם. בדיקת מצלמות האבטחה של העסק הראו, כי בחמישה מקרים נכנס אל תוך הסניף אדם מגג המבנה "כמו ספיידרמן". המצלמות תיעוד את הגנב עורך "מסע קניות" לילי.

קצין הבטחון של הסניף החליט לשים סוף לפריצות. הוא התקין חיישן אזעקה במקום ממנו נהג האיש לפרוץ. ואכן בשעות הבוקר המוקדמות, סמוך לשעה ארבע, החל החיישן לפעול.

חוקרי המשטרה שהוזעקו למקום והמתינו לעדכון מקצין הביטחון נקראו להיכנס לסניף ואכן תפסו את החשוד בפריצה "על חם". העצור, מכור לסמים המוכר למשטרה, אותר במחסן העסק ונעצר על ידי השוטרים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות