רגע לפני הסגר: 47 מפרי בידוד אותרו על ידי המשטרה, מסיבות טבע הופסקו

במסגרת פעילות קורונה משטרתית במהלך סוף השבוע חולקו 2,119 דוחות בגין הפרות השונות, מרביתם בגין אי עטית מסיכה במרחב הציבורי
ציון חן |
מחסום משטרתי, ארכיון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רק ימים ספורים לפני הסגר, והמשטרה אוכפת את מגבלות קורונה: במהלך סוף השבוע הגיעו השוטרים למספר מסיבות טבע, לאירוע חתונה ולבתי עסק כדי למנוע את הפרת ההנחיות שנועדו למנוע את התפשטות הנגיף. במסגרת פעילות יזומה חולקו מעל אלפיים דוחות על רקע הפרת התקנות.

מסיבות טבע שהתקיימו בניגוד לחוק פוזרו על ידי המשטרה בסוף השבוע. אחת המסיבות התקיימה ביום שישי בשטח אש סמוך לשוהם. השוטרים שהגיעו למקום זימנו לחקירה את נהג האמבולנס ואחראי ההגברה. במקביל עוכב לחקירה ונקנס מארגן המסיבה. שני משתתפים נוספים שהיו במקום נצפו כשהם ללא מסיכה ונקנסו גם הם בדוח בגין אי עטית מסיכה.

מסיבת טבע נוספת התקיימה ביער קולה. השוטרים קנסו את המשתתפים בדוח בגין אי עטית מסיכה במרחב הציבורי, וכן מארגן המסיבה עוכב לחקירה במשטרה.

שלוש מסיבות טבע נוספות שהתקיימו בשטחים פתוחים באזור מטה יהודה פוזרו גם הן. השוטרים פיזרו את המשתתפים ואיתרו מספר חשודים שנתפסו וברשותם סמים. כן נרשמו במקום דוחות גם בגין אי עטית מסיכות. ארבעה מארגנים עוכבו לחקירה ומעורבים נוספים זומנו אף הם לחקירה במשטרה.

מסיבות טבע שהתגלו באיחור על ידי המשטרה

 

מסיבות טבע שהתגלו באיחור על ידי המשטרה

 

מסיבות טבע שהתגלו באיחור על ידי המשטרה

באירוע אחר, בעקבות מידע מקדים על הכנות לחתונה מרובת משתתפים שאמורה להתקיים בכפר נחף, עוכבו לחקירה אבי החתן והזמר של האירוע, אשר גם הרקיד שלשום עשרות אורחים כשהם ללא מסכות במסיבה מקדימה לחתונה.

ביום שישי איתרה המשטרה בבדיקה שגרתית בעכו, חולה קורונה מאומת תושב מזרח ירושלים, כשהוא נוהג באוטובוס ללא נוסעים ברחבי העיר העתיקה ומפר בידוד. הנהג קיבל דו״ח בגין הפרת בידוד ונשלח לביתו.

במהלך פעילות אכיפה שהתקיימה בסוף השבוע באזור תל אביב, נסגרו בצו מנהלי ארבעה בתי עסק בהם נמצאו ליקויים ואי עמידה בהנחיות. בין השאר, הכנסת מבלים מעל המכסה המותרת – לעיתים אף פי 3 מהמותר, אי הקפדה על עטית מסכות, אי שמירת מרחק בין המבלים במקום ועוד. צו הסגירה המנהלי ניתן לפרקי זמן של 3-7 ימים. בנוסף ניתנו אזהרות ומספר בעלי בתי עסק זומנו לשימוע בגין הפרות.

גם באזורים המוגבלים בוצעה אכיפה, והמשטרה חילקה השוטרים 142 דוחות בגין יציאה ממקום מגורים באזור מוגבל בניגוד לתקנות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות