הטלפון הנייד שהציל את נהג האוטובוס

חייו של הנהג ניצלו בשבוע שעבר כאשר עובר אורח ניסה לדקור אותו לאחר שגם ניפץ את שימשת האוטובוס. למזלו, מכשיר הסלולר שלו היה באותו הזמן בכיס חולצתו ומנע פגיעה חמורה יותר. הפוגע נעצר והוגש נגדו כתב אישום
מעיין לביא |
נשארו כל השבוע עם היחידה הצבאית. אילוסטרציה shutterstock
נהג אוטובוס. אילוסטרציה

בדרך כלל טוענים, שטלפונים ניידים רק גורמים לנזק, אולם בשבוע שעבר בפתח תקווה, יתכן שהמכשיר הזה הציל את חייו של נהג אוטובוס שהחזיק אותו בכיס החולצה, בעת שנדקר על ידי אדם שגרם נזק לאוטובוס בו נהג ובעקבות כך נגרמה לנהג פציעה קלה באזור בית החזה.

לפני כשבוע, לפנות ערב, התהלך תושב פתח תקווה בן 32, על הכביש ברחוב מנחם בגין בפתח תקווה ומנע נסיעת אוטובוס. באמצעות פטיש שאחז בידו, היכה על שמשות האוטובוס וניפץ כמה מהן. נהג האוטובוס שעצר את הרכב ויצא החוצה כדי לבדוק במה דברים אמורים, הותקף על ידי החשוד באמצעות סכין וגרם לו לחבלה באזור בית החזה. המכשיר הנייד אותו החזיק הנהג בכיס חולצתו מנע פציעה קשה יותר.

שוטרי תחנת פתח תקווה שהוזעקו למקום פתחו בסריקות והצליחו תוך זמן קצר לאתר את החשוד בביתו וברשותו נתפסה הפטיש בו עשה שימוש. החשוד תושב פתח תקווה כבן 32 נעצר, מעצרו הוארך וכעת באמצעות מחלקת התביעות של המשטרה, הוגש נגדו כתב אישום בתקיפה הגורמת חבלה וגרימת נזק לאוטובוס וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות