שעה לאחר שיצא מבית המשפט לתעבורה נתפס נוהג ללא רשיון

תושב חולון שנשפט על כך שנהג ללא רישיון וגרם לתאונה, נתפס על ידי המשטרה בתום הדיון כשהוא נוהג ללא רישיון. הנהג נעצר ונשלח למעצר בית
ציון חן |

פחות מחודשיים לאחר שהפקיד את רישיון הנהיגה שלו על רקע עבירות תעבורה שביצע ורישיונו נפסל לעוד שנה, המשיך עבריין תנועה בן 37 מחולון לנהוג. הפעם, נתפס על ידי המשטרה נוהג ללא רישיון לאחר שיצא מדיון בבית המשפט לתעבורה. הוא נעצר ונשלח למעצר בית.

העבריין, שצבר עבירות תנועה רבות לצד עבירות מתחום ההימורים, הגיע לדיון בבית המשפט לאחר שהועמד לדין על כך שנהג ללא רישיון נהיגה וגרם לתאונת דרכים. במשטרה אומרים כי מדובר במי שמהווה סכנה אמיתית למשתמשי הדרך. הרישום התעבורתי של הנהג כולל לא פחות מ-43 הרשעות בבית משפט.

"רק בחצי השנה האחרונה", כך אומרים במשטרה, "הוא צבר לחובתו 12 תיקי תעבורה בטיחותיות כגון מהירות, שימוש בטלפון בזמן נהיגה, ותאונת דרכים בקלות ראש, אי שמירת רווח ועוד. כל אלו בוצעו על ידו כאשר רישיון הנהיגה שלו אינו תקף מעל לשנתיים".

כשעה לאחר תום הדיון בעניינו, הוא נעצר על ידי בלשי המשטרה שידעו כי הוא פסול לנהיגה. הבלשים הבחינו בו נוהג ברחובות חולון, ועצרו אותו על הפרת ההחלטות השיפוטיות נגדו בגין איסור נהיגה.

תביעות תעבורה של המשטרה בת"א החליטו כי כבר לא מדובר בעבירת תעבורה בלבד, אלא בעבירה פלילית לחלוטין וכתב אישום הוגש נגדו לבית משפט השלום בבת ים.

בית המשפט גם נעתר לבקשת המשטרה כי העבריין ישלח למעצר בית, אך הוא מצידו לא מבין על מה ולמה מבקשים "לסגור אותו בבית". בבית המשפט אמר כי הוא מתנגד לבקשת המשטרה להשאיר אותו במעצר בית עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות