מותו של נעם משה: בן 17 נאשם ברצח

לביהמ"ש המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד נער בן 17 מטירת הכרמל ולפיו הוא דקר למוות את הצעיר בן ה-19, מכרו, על רקע סכסוך ביניהם. לאחר מכן נמלט מהמקום, העלים את הסכין, החליף את בגדיו וכיבה את מכשיר הסלולאר
מעיין לביא |
חבט עם המצ'טה ונמלט לחממות. אילוסטרציה shutterstok
דקירה. אילוסטרציה shutterstok

פרקליטות מחוז חיפה, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד נער בן 17, בגין רצח נעם משה ז"ל בן 19 מטירת הכרמל, זאת בשל סכסוך קודם. הנער, שנמלט מזירת האירוע ונאשם גם כי העלים ראיות, הסגיר את עצמו למשטרה יממה לאחר הרצח.

על פי כתב האישום, בהמשך לסכסוך בין הנאשם לבין המנוח, גמלה בליבו של הנאשם החלטה לגרום למותו של המנוח. לצורך מימוש ההחלטה, הצטייד הנאשם בסכין, ולפני כחודש, בשעות הערב, הגיע למקום בו שהה המנוח, כשעמו הסכין, התקרב אליו במהירות, ומיד בהגיעו אליו דקר אותו באמצעות הסכין, לפחות שתי דקירות. זאת, בכוונה לגרום למותו. לאחר מכן, הוא נמלט מהמקום.

לאחר שנדקר, החל המנוח לרוץ מהמקום ובהמשך, התמוטט על הכביש, ואיבד הכרתו. מיד בהמשך הובהל לבית החולים, משלא צלחו מאמצי הטיפול וההחייאה בבית החולים, נקבע מותו של המנוח.

לאחר שהנאשם דקר את המנוח, הוא העלים את הסכין, חזר לביתו, החליף בגדיו, וכשעה לאחר האירוע עזב את הישוב, כיבה את מכשירי הטלפון הסלולאריים שלו והעלימם. למחרת, הסגיר עצמו הנאשם למשטרת ישראל.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של רצח בכוונה תחילה ושיבוש מהלכי משפט. בנוסף, הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות