הגעת לחדלות פירעון? כך תמצא עורך דין

הליך פשיטת רגל הוא מורכב ומצריך עורך דין מיומן ומקצועי, כך תבחר נכון את מי שייצג אותך נאמנה וידאג להוביל אותך לדרך חדשה
נעמה כהן |

שלא כמו בהליכים אחרים בבית המשפט, כמו הגשת תביעות נזיקין או תביעות בנושא עבודה, הליך של חדלות פירעון הוא מלחמה על החיים ואיכות החיים של האזרח. ההתנהלות של החייב מול בית המשפט, מול הנושים ובעלי התפקיד – יש לה משמעות גדולה להמשך חייו. על כן, חשוב להגיע להליך הזה כשאתה מיוצג על ידי עורך דין. כך תבחר את מי שייצג אותך בהליך פשיטת הרגל.

מישהו שידאג לאינטרסים שלך

בהליכים של פשיטת רגל וחדלות פירעון, חשוב שעורך הדין שייצג אתכם יהיה בעל ניסיון וידע רחבים. בשנה האחרונה נכנס לתוקפו חוק חדלות הפירעון החדש ששם במרכז את שיקומו הכלכלי של החייב. יחד עם זאת, ולמרות הרצון של המדינה לפעול לטובת החייבים, חשוב שעורך הדין שלכם יהיה בקיא ומקצועי בחוקים, הן בחוק שהיה בעבר והן ברפורמה.

עו"ד מיומן ובעל ניסיון ידע איך לפעול מול בעל התפקיד שבית המשפט ימנה ואיך לדאוג לאינטרסים של החייב אל מול החלטות בית המשפט וטענות הנושים. במקרה של חדלות פירעון, עורך הדין של החייב צריך לדעת להתנהל גם מול המדינה, בית המשפט ובעל התפקיד וגם מול הנושים.

משרד קטן עדיף על משרד גדול

זה נכון שפירמות עורכי דין גדולות הן בעלות שם ומוניטין ויכולות לספק לכן סיוע משפטי במגוון תחומים. אבל דווקא בתחום חדלות הפירעון כדאי ללכת על משרדי הבוטיק הקטנים – שכן שם היחס אישי ופרטני יותר. עורך הדין שילווה אתכם בהליך של פשיטת הרגל, ילווה אתכם בכל השלבים עד לשיקום הכלכלי והיציאה לדרך חדשה. משכך, רצוי שהיחס יהיה אישי יותר, פרטי יותר ושתהיה ביניכם תקשורת וזמינות גדולה.

חפשו המלצות

אם אתם נקלעים למצוקה כלכלית ושוקלים לפנות לבית המשפט בהליך של פשיטת רגל, או אם נפתח בעניינכם הליך שכזה פנו למכרים ולחברים כדי לקבל המלצות על עורכי דין בתחום. אנשים שאתם מכירים וסומכים עליהם יוכלו לספק לכם מידע על עורך דין כזה ואחר – על מקצועיותו, אמינותו ויושרו. כשהעתיד הכלכלי שלכם מונח על הכף – רצוי שתקבלו כמה שיותר ממידע, מכל מי שיכול לספק לכם אותו – ובהתאם תוכלו להחליט על מייצג.

אם קיבלתם המלצה כזו או אחרת מחברים, פנו לחבר נוסף – האינטרנט וחפשו מידע על עורך הדין. חיפוש קצר בגוגל יכול לספק לכם מידע רב – הן מלקוחות מרוצים, הן מלקוחות מאוכזבים והן לגבי פעילותו של אותו עורך דין – באילו תיקים עסק, מה היו התוצאות וכן הלאה.

לאחר התחקיר שתבצעו – קבעו בהתאם פגישות עם עורכי הדין, שבו עמם לשיחה אישית ולהתרשמות. בדקו מול עורכי הדין לגבי החוזה ביניכם, מה השירות כולל, מה המחיר שתשלמו, עמלות וכן הלאה. כשיהיה בידיכם כל המידע תוכלו להסיק מסקנות ולהחליט בצורה הטובה ביותר מי ייצג אתכם בהליך.

אינטואיציה

בסופו של דבר, לאחר שכל המידע בפניכם, ולאחר ששקלתם את היתרונות ואת החסרונות של עורכי הדין עמם נפגשתם – מתנקזת ההחלטה לאינטואיציה האישית שלכם. קחו בחשבון שעורך הדין בתחום חדלות הפירעון צפוי ללוות אתכם דרך ארוכה ושצריכה להיות ביניכם תקשורת טובה. מעבר למקצועיות ולניסיון, אתם רוצים שמי שיסייע לכם באחד האירועים הקשים שלכם, פשיטת הרגל, יהיה אדם שאתם סומכים עליו שיוכל להוביל אתכם לדרך חדשה בביטחון.


לפניכם מיטב עורכי הדין לענייני פשיטת רגל וחדלות פירעון, החברים באוביטר:

 

עורך דין יוסף שמחון

עו"ד יוסף שמחון

משרדו של עו"ד יוסף שמחון הינו משרד ותיק אשר הוקם על ידי אביו יחיאל שמחון בשנת 1958. המשרד מתמחה בניהול הליכי חדלות פירעון, הוצאה לפועל,

קרא עוד »

עו"ד אופיר פרל

משרד עורכי הדין פרל-פוקס, הנו משרד בוטיק המתמחה בטיפול בתחום האזרחי – מסחרי, בין היתר- חדלות פירעון על היבטיו, נזיקין לרבות נזקי גוף ורכוש, דיני

קרא עוד »
עו"ד גיא קנפו

עו"ד גיא קנפו

עו"ד קנפו הינו בעל ניסיון עשיר בייצוג והופעה בבתי משפט בתחומים שונים. בעל הכשרה כמגשר מוסמך, עריכת ייפוי כוח מתמשך. כמו כן עו"ד קנפו נושא

קרא עוד »
עו"ד טל פינק

עו"ד טל פינק

עו"ד טל פינק, בעלת ניסיון של למעלה מ 15 שנים בפשיטת רגל ודיני משפחה. מייצגת בכל בערכאות המשפטיות לרבות בית הדין הרבני. מגשרת מוסמכת ומנוסה.

קרא עוד »
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות