מי איים על השוטרת הסמויה?

החשד: איימו על שוטרת שהופעלה כסוכנת סמויה והפיצו תמונות שלה ברשתות החברתיות
ציון חן |
ביקש שתשלח תמונה. צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

שוטרת שפעלה כסוכנת סמויה קיבלה איומים על חייה למכשיר הטלפון הנייד שלה ותמונות של הופצו ברשתות החברתיות. המשטרה פתחה בחקירה ועיכבה לחקירה שלושה חשודים, מעצרו של אחד מהם הוארך.

שוטרת שפעלה כסוכנת של ימ"ר לכיש קיבלה איומים על חייה בהודעות לטלפון הנייד וכן ברשתות החברתיות.

בעקבות האיומים פתחה המשטרה בחקירה ועיכבה לחקירה שלושה חשודים. לאחר חקירה, שוחררה אחת המעורבות ואילו השניים הנוספים, בחורה בת 23 מאשקלון ובחור כבן 20 משדרות נעצרו והובאו לדיון בעניינם בבית המשפט.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרן של השניים. בבית המשפט ציינה המשטרה כי השוטרת ספגה איומים וקללות "לאחר המעצרים שבוצעו בעקבות הפעלה". עוד צוין כי החשודה שנעצרה "הורידה תמונות של השוטרת והפיצה אותן ברשת".

עוד נאמר כי לי החומר המצוי בידי המשטרה, "יש לנו אינדיקציות שהאיומים נשלחו מהטלפון של הבחור".

למשטרה לקח יותר משבוע מאז נשלחו האיומים אל מכשיר הטלפון של השוטרת ומאז הופצו תמונותיה ברשת בכדי להגיע אל העצורים. זאת, בין השאר משום שההודעות הגיעו לשוטרת באמצעות אפליקציית המסרים המאובטחת 'טלגרם'.

"האיומים על השוטרת היו על רקע ביצוע תפקידה", הדגישה המשטרה בבית המשפט שהאריך את מעצרו של הבחור, ושחרר את הבחורה למעצר בית של חמישה ימים בכפוף לחתימה על ערבויות של 30 אלף שקלים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות