לא הגיע רחוק: שודד התכשיטים נתפס שעתיים לאחר המעשה

המשטרה עצרה את תושב אשדוד בחשד ששדד באיומי אקדח מוכרת בחנות תכשיטים בעיר; הוא נתפס חמוש ועם חלק מהשלל שגנב ונלקח לחקירה
ציון חן |
תכשיטים
התכשיטים שנשדדו

שודד רעול פנים נכנס באיומי אקדח לחנות תכשיטים ברובע ג' באשדוד, ויצא עם שלל. פחות משעתיים לאחר מכן הצליחה המשטרה לעלות על עקבותיו, ולעצור אותו עם הנשק ועם חלק מהתכשיטים שגנב.

האירוע התרחש סמוך לשעה 11.00, אז התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות אירוע שוד מזוין בחנות התכשיטים. המוכרת החנות, שלא נפגעה, מסרה לשוטרים תיאור על מה שאירע. לדבריה, השודד היה רעול פנים, ובאיומי אקדח הוא דרש ממנה למסור לו את מגשים עם התכשיטים.

המוכרת סיפרה עוד, כי השוד גם השתמש בנפצים אותם השליך מחוץ לחנות, ככל הנראה במטרה להפחיד אותה. לאחר ששדד את התכשיטים הוא לקח את השלל, ונמלט מהמקום.

כוחות משטרה שהוזעקו לזירה פתחו במצוד לאיתור השודד וכן החלו באיסוף ממצאים בזירה וגבו עדויות. בתוך פחות משעתיים, הסתיים המצוד ותושב אשדוד בשנות ה-40, נעצר בחשד לביצוע המעשה. ברשותו נתפסו גם אקדח איירסופט שבאמצעותו איים, על פי החשד, על המוכרת. המשטרה הצליחה לאתר גם חלק מהתכשיטים שגנב.

מהמשטרה נמסר כי הוא נלקח לחקירה במשטרת אשדוד ויובא בהמשך לבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות