רשם החברות ברשות התאגידים, השיק בשיתוף אגף מערכות מידע של משרד המשפטי ורשות התקשוב הממשלתי במשרד הדיגיטל הלאומי, חבילה של שירותים מקוונים, תחת הכותרת "רשם החברות safety". מטרת השירות היא הגנה על החברות מפני ניסיונות של גורמים חיצוניים לפגוע בנתוני המרשם ולרשום מידע כוזב.
חבילת השירותים אשר מספק רשם החברות –לבעלי מניות ולדירקטורים, לחברות עצמן וכן לעו"ד ורו"ח המאמתים טפסים המוגשים לרשם החברות. בין השירותים הושק שירות שמיועד לעורכי דין ורואי חשבון – נועד להבטיח שלא זויפה חתימת עו"ד או רו"ח על גבי טופס ידני שהוגש לרשם החברות.
במסגרת השירות יישלח דואר אלקטרוני לכל עו"ד או רו"ח הרשום כמאמת על טופס ידני, המעדכן אותו על ביצוע פעולה כזאת. הדואר האלקטרוני יישלח לפי הפרטים שנמסרו ללשכת עוה"ד או מועצת רוה"ח, ולכן ממליצים ברשות התאגידים לציבור עוה"ד ורוה"ח לוודא עדכנותם. באופן זה, ניתן יהיה לעקוב ולוודא שלא נעשה שימוש כוזב בשמו של עו"ד או רו"ח.
לבעלי מניות ודירקטורים – בשיתוף עם יחידת ממשל זמין ברשות התקשוב הממשלתי, הושקו מספר שירותים אשר לצורך קבלתם יש להירשם לאזור האישי הממשלתי (mygov). ההרשמה תתבצע באופן דיגיטלי. כל השירותים ניתנים מיד לאחר ההרשמה לאזור האישי, ללא צורך בפעולה נוספת: קבלת עדכון מיידי לדוא"ל על כל שינוי שהתבצע בחברה, קבלת רשימת החברות בהן מכהן בעל מניות או דירקטור ושירות נוסף, שהושק לפני מספר חודשים, מאפשר לדירקטורים בחברה, לבצע עדכונים לגבי החברה (כגון הגשת דו"ח שנתי ועוד) באופן מקוון, ללא צורך בכרטיס חכם כפי שהיה קודם לכן.
השירות מאפשר חסימת עדכונים לגבי חברה באמצעות טפסי נייר. לאחר הגשת בקשה לקבלת שירות זה, לא יקבל רשם החברות טפסי נייר לצורך עדכון מידע לגבי החברה (כגון בעלי המניות והדירקטורים בחברה), אלא העדכון יתאפשר באופן מקוון בלבד. היתרון לחברה – באופן זה לא יתאפשר שימוש בחתימות מזויפות על גבי טפסי נייר, אלא רק באמצעות מערכת ההזדהות הממשלתית ובצורה מאובטחת. מאחר שכאמור, דירקטור שמבצע רישום לאזור האישי, יכול לבצע עדכונים באופן דיגיטלי, הוא יוכל להמשיך ולעדכן את פרטי החברה בעצמו, ללא צורך בהגשת טפסים ידניים.