כתב אישום נגד חשודים בסדרת פריצות לבתים בהרצליה פיתוח וביניהם ביתה של נטלי דדון

נתפסו פורצים שפעלו באזור הרצליה פיתוח. אחרי שפרצו גם לביתה של הדוגמנית נטלי דדון, היא פרסמה את התמונות ממצלמת האבטחה באינסטגרם שלה
מעין לביא |
נטלי דדון. צילום: שלומי כהן, פלאש 90

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש בסוף השבוע כתב אישום נגד כנופיית פורצים, שפרצה בחודשים האחרונים לפחות לשמונה בתים פרטיים בהרצליה פיתוח. בין הבתים שנפרצו היה גם ביתה של הדוגמנית נטלי דדון, שפרסמה על כך פוסט בזמנו והעלתה את התיעוד לרשת.

על פי כתב האישום שהוגש, מדובר בחבורת פורצים המורכבת מתושב עזה בן 35 ומסייען תושב כפר קאסם בן 30. שני החשודים נתפסו לפני כשבועיים זמן קצר לאחר שפרצו, במהלך אותו הלילה, ל-3 בתים פרטיים באזור הרצליה פיתוח. ברשותם נתפס הרכוש שגנבו. כתב האישום מכיל 8 סעיפי אישום בגין התפרצות לבתי דירה נגד שניהם.

באחד מסעיפי האישום מצוין כי נטלי דדון שהתה בביתה עם בן זוגה והבן הקטן, ובסמוך לשעה ארבע בבוקר נכנס הנאשם חמד סטאחי לביתה, נטל שתי מצלמות, שתי שרשראות זהב, כסף מזומן בסך 4000 שקלים וכן את הטלפון הנייד.

הפורץ בחצר ביתה של דדון. פורסם באינסטגרם שלה

"הפחד הכי גדול בחיים שלי התממש. גבר זר מסתובב בחופשיות בבית שלי כשאני ישנה", כתבה אז דדון לצד סדרת תמונות שפרסמה ממצלמת האבטחה בביתה שתיעדו את הפורץ, והעלתה לסטורי שלה באינסטגרם. דדון הודתה לאלוהים שהמאורע המפחיד הסתיים רק ברכוש גנוב ולא בפגיעה בה ובבנה הקטן.

שני הנאשמים, כך נכתב בבקשה למעצר עד תום ההליכים, מכחישים את ביצוע העבירות. סטאחי, תושב עזה, שומר על זכות השתיקה, והנאשם השני טוען כי אין לו כל היכרות עם סטאחי ורק לקח אותו טרמפ. "נסיבות ביצוע העבירות מעידות על כך שמהמשיבים נשקפת מסוכנות גבוהה כלפי הציבור ורכושו. כל זאת כאשר הנאשמים נוהגים להגיע אל טבורן של ערים, להתפרץ לבתים ולגנוב מהם, כאשר המתלוננים נמצאים בביתם", נכתב בבקשת המעצר שהוסיפו כי: "על כך נוסף הנדבך של מורכבות ביצוע העבירות והתחכום. מדובר בעבירות אשר בוצעו כחלק משרשרת, כאשר הנאשמים חוברים יחד, מגיעים יחדיו וגונבים רכוש יקר ערך".

הפורץ בסלון של נטלי דדון. פורסם באינסטגרם שלה
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות