מי אביבים נגד משמיצים: תביעת דיבה נגד תושב תל אביב שהשתלח בפייסבוק

תאגיד המים של תל אביב החליט להשיב מלחמה נגד המתקיפים ברשתות החברתיות והגיש תביעה נגד תושב העיר שכתב: "גנבים, עושקים אזרחים"
אייל חן |
לוגו מי אביבים

בתקופה האחרונה מתגברת המגמה של גופים ציבוריים שמסרבים להיכנע למשמיצים ברשת ועל כן מגישים תביעות לשון הרע. כעת הגיע תורה של חברת מי אביבים, תאגיד המים של תל אביב, שהגישה תביעה בסך 200 אלף שקל נגד תושב העיר שכתב פוסט זועם ומשמיץ וכינה את המנהלים בה "גנבים".

על פי התביעה, הנתבע הנו תושב העיר תל אביב וצרכן רשום של מי אביבי בנכס ברח׳ המלך ג׳ורג׳ בעיר אשר פרסם מספר הודעות פוגעניות ושגויות כנגד התובעת, עובדיו והעומדים בראשו, ביחס לנכס הרשום על שם אחיו.

בין השאר נכתב על ידו: "תאגיד של גנבים עם רישיון, 3 וחצי שנים בעסק. שנה ראשונה 300 שקלים, שנה שניה 600 שקלים, פניתי אליכם התשובה הייתה 'כן אנחנו רואים חריגה אולי יש לך נזילה'. הבאתי אינסטלטור מומחה שבדק שאין נזילה ובשנה השלישית החשבון קפץ ל-1300 שקלים. שוב התשובה שלכם תבדוק בטח יש לך נזילה… אין עם מי לדבר, ביטלתי את הראות הקבע ניפגש בבית המשפט".

בהמשך כתב: " שכל המנהלים של מי אביבים יחטפו קורונה אמן… אתם גונבים כספים מאנשים שאין להם כסף לאכול, כל הבניינים בעיר עם 'נזילות' שאתם ממציאים, עושקים אזרחים, מעקלים חשבונות בנק, אז לא רק קורונה אני מאחל למנהלים שלכם אם זה יגיע עם סרטן לכולם זה יהיה מצוין".

בתביעה מציין התאגיד מ, כי חרף השפה הבוטה והמשתלחת של הנתבע, השיבה התובעת לנתבע בצורה ראויה תוך מתן הזדמנות לחזור בו מן הדברים הקשים והבזויים שהועלו על ידו על הכתב. אלא שהנתבע בחר להמשיך ולהשתלח בתובעת, מנהליה ועובדיה בצורה פוגענית פרועה וחסרת רסן.

"התנהלות זו של הנתבע.", נכתב בתביעה, "מהווה פגיעה בשמה הטוב של התובעת, בתדמיתה, במוניטין שצברה ובאמון הציבור כלפיה, כמו גם במנהליה ועובדיה העושים לילות כימים בניסיון לספק לכלל צרכני התובעת, ובכללם הנתבע, שירות איכותי, מקצועי מהיר ויעיל – שאותו מבקש הנתבע לרמוס במסע הקלדות משתלח, פרוע ופוגעני".

עוד נכתב בתביעה על ידי מי אביבים: "תגובותיו של הנתבע חרגו באופן קיצוצי ממחאה לגיטימית כלפי התובעת, והן משוללות כל רסן, משפילות, מבזות ומשמיצות, הכל במטרה לפגוע בעובדי התובעת וליצור אצלם הרתעה מפני ביצוע תפקידם, וכן לעורר תחושות בוז, גועל, זעם ודחייה כלפי התובעת בפני כלל הציבור".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות