כבר לא נוח: נעצר שודד סדרתי של חנויות נוחות

תושב פתח תקווה, 23, חשוד כי הדיר שינה מעיניהם של בעלי חנויות נוחות לאחר ששדד מספר בתי עסק, כשהוא עוטה מסכה וחמוש בסכין. היום (יום א') צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה

המשטרה פענחה סדרה של חמישה מעשי שוד של חנויות נוחות, שבוצעו בעיר פתח תקווה במהלך החודש האחרון. החשוד במעשי השוד נעצר והיום יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

במשטרה התנהלה, במהלך החודש האחרון, חקירה בגין חמישה אירועי שוד וניסיון לשוד שבוצעו בחנויות נוחות ברחבי העיר פתח תקווה. מחומר החקירה עלה כי בכל אחד מהאירועים, הגיע אל החנות חשוד עוטה מסכה על פניו, חמוש בסכין ושדד את הקופאי במקום, תוך שהוא נוטל את הכסף בקופה ונמלט מהמקום.

שוטרי תחנת פ"ת, חקרו את האירועים השונים, אספו ממצאים בזירות, ובסיוע פעולות חקירה והפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים הצליחו למקם את החשוד בזירות הפשע, לעלות על זהותו של השודד, תושב פ"ת כבן 23.

בשבוע שעבר, עצרו השוטרים את החשוד במעשי השוד ובחיפוש בביתו נתפסה הסכין והכובע אותו נהג לחבוש בעת מעשי השוד. מעצרו של החשוד הוארך והיום (יום א') צפויה פרקליטות מחוז מרכז להגיש נגדו כתב אישום בביהמ"ש המחוזי בלוד.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות