השימוש החורג בחשמל חושף את מגדלי הקנאביס

גם בעיר וגם בשדות, הסיכוי של מגדלי הקנאביס להיתפס על ידי המשטרה הוא גדול. בשני מקרים שנחשפו ביממה האחרונה, בצפון ובדרום, נעצרו 2 צעירים ונמצאו כמויות גדולות של סמים
ציון חן |
שדה קנאביס

השטח העירוני בקריות מאפשר גידול קנאביס רק בבתים ובדירות וחושף את המעורבים להיחשף דרך חשבון החשמל. תושבי הדרום שיכולים להיעזר בשדות לצורך שטחי גידול מתמודדים מנגד עם אמצעים מודיעיניים של המשטרה, ובין השאר עם רחפנים.

גם בצפון וגם בדרום הסיכוי של המגדלים להיחשף הוא גדול,. כך קרה בשני מקרים בהם נחשפו מחזורי גידול מושקעים רק בימים האחרונים.

מגדלי קנאביס מתמודדים עם דיווחים של חברת החשמל למשטרה על שימושים חריגים בצריכת חשמל, במבנים, בדירות ובבניינים בהם הם מגדלים את תוצרתם. מנגד, מגדלים אשר שותלים בשטחים פתוחים, צריכים להתמודד עם מטיילים, פקחים, והשימוש שהמשטרה עושה ברחפנים לסריקת שטחים גדולים.

המשטרה חשפה ביממה האחרונה שני מקרים של גידולי קנאביס בארץ. במקרה הראשון נחשף שטח גידול קנאביס ובו כ-750 שתילים בשטח היישוב במועצה אזורית שער הנגב ונעצר צעיר בן 20 במעורבות בגידול.

במקרה נוסף, נחשפה דירת גידול בקרית אתא, ובה כ- 20 ק״ג של קנאביס, וכן ציוד המשמש לגידול וייצור סמים. תושב קרית אתא בן 28 נעצר בחשד לגידול וייצור הסמים בדירה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להפעיל מגוון אמצעים, יכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להילחם ולסכל הפצת סמים מסוכנים על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות