מהילת דלק סמוך לירושלים – 3 נעצרו

המשטרה פשטה על מתחם למהילת דלק סמוך לירושלים ועצרה 3 תושבי מזרח ירושלים על קבלת דבר במרמה, עבירות מס והלבנת הון
ציון חן |
האתר בו בוצעה מהילת הדלקים

המשטרה פשטה על מתחם בסמוך לירושלים בו בוצעה, לפי החשד, מהילת דלק. במהלך הפשיטה עצרה המשטרה 3 תושבי מזרח ירושלים שעוכבו לחקירה בחשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה, עבירות מס, הלבנת הון ועבירות על פי חוקי איכות הסביבה.

מבצע הפשיטה כלל שיתוף פעולה של משטרת ישראל, פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום ברשות המסים, מנהל הדלק במשרד האנרגיה והמשטרה הירוקה.

במהלך הפעילות ערכו הכוחות המשותפים חיפוש במתחם ובבתי החשודים. במהלך החיפוש נתפסו עשרות אלפי שקלים במזומן, 3 רכבים שעל פי החשד נרכשו ב"כסף מולבן" או נעשה בהם שימוש פלילי וכן נתפסו ממצאים וראיות נוספים.

ה-3 שנעצרו הם בגילאי 30-60, שניים מהם תושבי מזרח ים והשלישי מתגורר בישוב באזור ירושלים. הם נחקרים ע"י המשטרה, חוקרי רשות המסים והמשטרה הירוקה בגין עבירות של קבלת דבר במרמה, עבירות מס, הלבנת הון ועבירות איכות הסביבה.

מהמשטרה נמסר כי "היא מנהלת אכיפה ממוקדת כנגד אלו המוהלים, מספקים, ומוכרים דלק פיראטי וגורמים נוספים וכל זאת על מנת לשמור על הציבור, יישום החוק ומניעת פגיעה בקופת המדינה".

המתקנים ששימשו למהילת הדלק
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות