גנב לחקלאי רכב עם סחורה – ונתפס

חקלאי, שהיה ביום עבודה של חלוקת התוצרת החקלאית שלו בירושלים, חזר אל רכבו וגילה שהוא נגנב עם כל הסחורה. הרכב, הירקות, והגנב אותרו
ציון חן |
המשטרה תפסה את הרכב, את הגנב ואת הסחורה

חקלאי, המגדל בצורה אורגנית פירות ירקות ותבלינים אורגניים במושב בני נצרים, החסיר היום מספר פעימות. זאת מאחר והרכב לא היה במקומו, אלא נגנב על תכולתו היקרה, פרי עמלו של החקלאי.

בעל המשאית דיווח למשטרה כי הוא היה באמצע חלוקה של הסחורה, וברכב היתה תוצרת חקלאית רבה מסוג ענבים וחסות. בנוסף היו בתא המטען של המשאית גם תבלינים מסוגים שונים.

לוחמי משמר הגבול נערכו ועצרו את הרכב על כביש בין כפר סוואחרה לאבו דיס. הגנב, תושב מזרח ירושלים בשנות ה – 30 לחייו, הועבר לחקירה במשטרה, והרכב המסחרי יחד עם הסחורה שבו הוחזר לבעליו.

החקלאי מסר ללוחמים שאיתור המשאית הציל לו את העסק. "זה יום המזל שלי, זה פשוט נס. אם לא הייתם מחזירים לי את הרכב עם הסחורה כנראה שהייתי נאלץ לסגור את העסק, תודה רבה לכם" אמר החקלאי בהתרגשות.

צילומים- דוברות המשטרה

הסחורה שבמשאית ניצלה
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות