המשטרה עצרה חשוד בתקיפה על רקע עסקי

חשוד בתקיפה על רקע סכסוך עסקי נעצר בבת ים; המשטרה מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרו
אייל חן |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

המשטרה עצרה חשוד, בן 21 מבת ים, בחשד שתקף בעל עסק במהלך פגישה ביניהם ברחוב דניאל בעיר. הרקע לתקיפה, לפי החשד, אי שביעות רצון מתנאי עסקה. בעל העסק נפצע באורח קל ופונה לבית חולים וולפסון לקבלת טיפול רפואי.

האירוע התרחש בסוף השבוע האחרון, אז התקבל במשטרה דיווח מאדם שמסר כי הותקף על ידי לקוח שלו במהלך פגישה עסקית שהתקיימה ברחוב דניאל בבת ים.

על פי התלונה, החשוד הביע אי שביעות רצון מתנאי העסקה בין הצדדים ולכן איים על המתלונן כי יפגע בו. כאשר המתלונן ניסה לעזוב את המקום החל החשוד לממש את האיום בכך שבעט במתלונן והשליך אבן על ראשו, כך לפי החשד במשטרה. המתלונן נפצע באורח קל ופונה לבית חולים וולפסון לצורך קבלת טיפול רפואי.

במוצאי שבת עצרה המשטרה את החשוד בתקיפה והוא הובא לתחנת המשטרה לצורך חקירתו. בהמשך הובא לדיון בבית משפט השלום בתל אביב לצורך הארכת מעצרו. החקירה בעניין נמשכת.

מהמשטרה נמסר כי היא רואה "בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות, ותפעל בכל האמצעים והמישורים על מנת להגן על האזרח הנורמטיבי ולאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחי ישראל".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות