ערירי כבן 70 נמצא מת באילת

זק"א איתרו באילת גופת גבר כבן 70, במצב ריקבון קשה. ההערכה היא כי נפטר לפני מספר ימים ונמצא לאחר שהשכנים הזעיקו את כוחות ההצלה בעקבות ריח רע
מעיין לביא |
מתנדבי זק"א, ארכיון

גופת ערירי כבן 70, במצב ריקבון קשה, אותרה ברחוב משעול סנפיר באילת. כוחות זק"א שהגיעו למקום, בעקבות דיווח של שכנים על ריח רע, מצאו את הגבר בביתו. ככל הנראה מדובר באדם בודד וערירי שנפטר לבד בביתו לפני מספר ימים.

ג׳ימי וראקי ונתן בלטי מתנדבי זק״א אילת שטיפלו בזירה סיפרו כי הגיעו למקום ״בעקבות הריח הנוראי שהציק לשכנים ומצאנו גופה במצב ריקבון קשה".

המתנדבים הוסיפו: "לצערנו, אף אחד לא התעניין בשלומו של הגלמוד כבן ה- 70 ששכב על הרצפה בבית ושיווע לעזרה עד שנפטר מוות מיותר ומחריד שאולי ניתן היה למנוע. כשהגענו לזירה כבר מרחוק הרגשנו את הריח הנוראי, כוחות משטרה וכב״ה פרצו לדירה בעקבות הדיווח של השכנים ומצאו את הגופה".

״עם תחילת תקופת הקורונה", ממשיך וראקי, "פתחתי מיזם בשם 'חיבוק אילתי'. מדובר במיזם סיוע בהתנדבות לקשישים ועריריים בעיר אילת – קבוצת חברים שמחבקים את העריריים ואנשים שגרים לבדם בארוחה חמה בשיפוץ וניקיון הבית. לפני כשבוע וחצי הביאו המתנדבים חבילת מצרכי מזון למנוח, חיבקו אותו וחיזקו אותו, כמה כאב לי שהיום הייתי צריך לטפל בו במצב הקשה הזה".

גופת המנוח הועברה למכון אבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי, נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה. מתחילת השנה טיפלו מתנדבי זק״א באילת ב- 6 אירועים קשים של קשישים וערירים שנמצאו זמן רב לאחר מותם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות