נערים בהפרעה – קטטה על רקע סמים הסתיימה בדקירה

קטטת נערים אלימה בפתח תקווה על רקע עסקת סמים שהתפוצצה הסתיימה בדקירתו של בן 16 שפונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי; הדוקר נעצר והוגש נגדו כתב אישום
ציון חן |
עטיפת הספר "בעל זבוב"

במהלך עסקה למכירת קנאביס התפתחה תגרה אלימה בין מספר נערים מאזור פתח תקווה, במהלכה נדקר צעיר בן 16 ופונה לטיפול רפואי בבית החולים. הדוקר נעצר והוגש נגדו כתב אישום ולצדה בקשה להותירו במעצר עד לתום ההליכים נגדו.

עסקיו של סוחר קנאביס בן 18 מפתח תקוה יהיו חלשים מאוד בתקופה הקרובה. זאת על רקע מעצרו לאחר שדקר את אחד מלקוחותיו, נער בן 16. הרקע למעצר היה ויכוח במפגש של עסקת סמים, אז התפתחה קטטה אלימה בין מספר מעורבים שנכחו בה.

במהלך התגרה, נדקר אחד הנערים, כבן 16, במספר מקומות בגופו, כולל באשכיו והוא הועבר בהמשך לטיפול בבית החולים. המשטרה הוזעקה למקום האירוע – ספסל רחוב בשכונת כפר גנים ג' היוקרתית בפתח תקוה, כאשר הדוקר נמלט מהזירה.

מעדויות הנדקר ושאר הנערים שנותרו במקום עלה כי שלושה בני 16 קבעו ברחוב את הפגישה עם הדוקר שהיה אמור לספק להם קנאביס. בין הצדדים התפתח עימות על רקע עסקת הסמים, ובשלב מסוים המוכר סטר לאחד מהנערים בפניו.

הנער שהוכה החל להתעמת עם המוכר, כך על פי העדויות, ובין השניים התפתחה קטטה של דחיפות ומכות. בשלב מסוים המוכר שלף סכין ודקר את הנער במספר מקומות בגופו. הנדקר עוד הספיק לשלוף תרסיס גז מדמיע אותו התיז אל עבר הדוקר.

הדוקר, נמלט ממקום האירוע ואותר רק לאחר יומיים של חיפושים. בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום בפתח תקווה וכן בקשה להותירו במעצר עד לתום ההליכים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות