הצפון והדרום: הבדל גידולי הקנאביס

תושב מושב יערה נעצר בחשד שגידל אלפי שתילי קנאביס ואילו באשקלון נעצרו שלושה בחשד שהקימו "דירת קנאביס" והם נתפסו עם 250 צמחים בלבד
ציון חן |
שדה קנאביס (ארכיון).

שטחי הצפון המיוערים והחממות הרבות מהווים קרקע פורייה והסוואה טובה לגידולי קנאביס לא חוקיים. מדי פעם שמה המשטרה את ידה על גידולי קנאביס בכמויות גדולות. הפעם נתפס תושב מושב יערה עם אלפי שתילים בחשד לגידול לא חוקי.

מה שהעלה את החשד אצל השוטרים הייתה צריכת מים אשר השתנתה באזור הסמוך לפארק גורן, הסמוך למושב יערה שעל גבול הצפון, העלה את חשדם של רשויות החוק שבדקו ומצאו שדה קנאביס עם אלפי שתילים.

בלשי תחנת נהריה "השכיבו מארב" וחיכו להגעתו של חקלאי הקנאביס, שלא אכזב, והגיע. מדובר בתושב המושב יערה הסמוך לשטח אותו מכיר האיש היטב, ובו גידל קנאביס בשווי של מיליוני שקלים. בסריקות במקום נמצאו גם 8 ק״ג של שתילים מיובשים בשווי של למעלה מ-300 אלף שקל.

לעומת אלפי השתילים שנתפסו בצפון, ההזדמנויות לגדל כמויות כאלה ביתר חלקי הארץ הן מעטות. לכן, המגדלים נאלצים להקים "דירות קנאביס", מוגבלות בגודלן וחשופות לגילוי. השבוע, כך עולה מחקירת המשטרה, נתפסו 3 חשודים בחשד שניהלו דירה כזו, ומצאו אצלם 250 שתילים בלבד.

באשקלון חשפה המשטרה דירה לגידול קנאביס עם 250 שתילים בלבד לעומת תפיסת השדה בצפון. בדירה נתפסו גל "סוליות חשיש" במשקל של מעל 400 גרם ברוטו וכסף מזומן בסכום של אלפי שקלים. שלושה תושבי אשקלון המעורבים בגידול הזה נעצרו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות