צפו: תפיסת החשוד בפיגוע דקירה בראש העין לפני כ-10 ימים

לוחמי ימ"מ עצרו חשוד בדקירה במהלך פעילות מבצעית בג'נין. הוא חשוד כי דקר באורח קשה תושב ראש העין ונמלט מהמקום
מעיין לביא |

המשטרה והשב"כ הותירו לפרסם כי אירוע הדקירה שהתרחש לפני 10 ימים בראש העין, במהלכו נפצע קשה תושב העיר – הינו פיגוע דקירה. לוחמי הימ"מ עצרו חשוד בדקירה, כשהוא חמוש בסכין, במהלך פעילות מבצעית בפאתי ג'נין.

לפני מספר ימים לוחמי הימ"מ – היחידה המשטרתית המיוחדת ללוחמה בטרור של משמר הגבול לכדו בג'נין את החשוד בדקירה. בפעילות היחידה נתפסה סכין על גופו של החשוד ונעצרו מעורבים נוספים שסייעו על פי החשד בהסתרתו.

ביום שבת, לפני כ-10, נדקר אזרח ישראלי בראש העין. הנדקר, גבר בשנות ה-30 לחייו, הגיע לדירתו שנמצאת בבניין שעדיין לא מאוכלס בראש העין. הוא נתקל בפלשתיני באחת הקומות הראשונות של הבניין, שם נמצאת דירתו. החשוד דקר אותו מספר רב של פעמים – ונמלט מהמקום. הקורבן הצליח לצאת מהבניין כשהוא פצוע קשה והתמוטט ברחבת הכניסה.

על פי ההערכות, הוא היה מוטל ברחבת הכניסה זמן רב עד שעובר אורח הבחין בו והזעיק את מד"א והמשטרה. הוא ציין בפני הצוותים שהגיעו למקום שנדקר על-ידי בן מיעוטים, ולאחר מכן פונה במצב קשה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה ולפני מספר ימים הוא שוחרר לביתו.

בעקבות האירוע נפתחה חקירה משותפת בשירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל שהובילה לפעילות של הימ"מ בג'נין בלילה שבין יום רביעי לחמישי שעבר. המידע המודיעיני של השב"כ הוביל את לוחמי הימ"מ לכתר מבנה בפאתי ג'נין בתוכו העריכו שמסתתר החשוד בדקירה. מחשש שהחשוד חמוש, שלחו לוחמי היחידה כלב תקיפה אל תוך המבנה שאיתר את החשוד וסייע במעצרו בחיפוש על גופו אותרה סכין.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות