העבריין דוד קריחלי נעצר חמוש באקדח בתום מרדף משטרתי

העבריין האשדודי, ששוחר מבית הסוהר לפני כשנה, נתפס על ידי השוטרים לאחר שגנב רכב כשהוא חמוש: "ניסו לחסל אותי, אני מגן על חיי"
ציון חן |
הרכב איתו נתפס קריחלי

דוד "דתו" קריחלי, 32, הוא עבריין אשדודי מוכר ששוחרר ממאסר רק לפני שנה על מעורבותו בפרשת סחיטה של הכנופייה הגרוזינית. השבוע המשטרה עצרה אותו בתום מרדף לאחר שגנב רכב. בעת מעצרו, אקדח טעון בו החזיק נפל אל הקרקע. לשוטרים הסביר כי הוא נמלט מעוד ניסיון חיסול וכי הנשק נועד כדי "להגן על חיי".

קריחלי ריצה עונש מאסר של שנה על חלקו בפרשיית סחיטה בה היה מעורב במסגרת הכנופיה הגרוזינית מאשדוד, שעמה הוא מזוהה. סמוך לאחר שחרורו נעשה ניסיון לחסל אותו בתחנת דלק בישוב אזור.

עכשיו טוען קריחלי, המכונה "דתו" בחקירתו כי הסיבה שגנב רכב של אדם שיצא לקנות פרחים והשאיר את רכבו מונע, היא בגלל ניסיון חיסול נוסף ממנו חמק בשדרות. זו, לגרסתו, הסיבה לכך שנמלט בפרעות מהמקום וגם פגע בשני רכבים שהיו אותה השעה על הכביש.

קריחלי והרכב הגנוב אותרו בצומת יד מרדכי לכיוון אשקלון שם עבר להתגורר לאחרונה. שוטרים שביצעו לו חסימה לאחר מרדף קצר קראו לו לצאת מהרכב בידיים מורמות. אבל בזמן שהשוטרים ניגשו אליו על מנת לאזוק את ידיו, נפל מקריחלי אקדח טעון במחסנית מלאה וכדור בקנה.

חוץ מהאקדח נתפס בחיפוש על גופו גם אולר מתקפל, וקריחלי הסביר שהוא נושא אותו תמיד "להגן על חיי", כדבריו בחקירה. זה לא מפתיע למי שהוציאו עליו יותר מפעם אחת "חוזה" וניסו לחסל אותו כאמור כבר בעבר. מדובר במי שריצה מספר מאסרים בפועל בעברו על ביצוע עבירות של אלימות חמורה, סחיטה באיומים, ועוד.

האקדח שנתפס אצל קריחלי
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות