חשד: בן 81 תקף מינית בת 7

המשטרה חושדת שתושב גבעת זאב ביצע מעשים מגונים בבת השכנים בת ה-7 שהגיעה לביתו לבקש צימוקים לעוגה
ציון חן |
צילום: פלאש 90

המשטרה עצרה תושב גבעת זאב, בן 81, בחשד שביצע מעשים מגונים בבת השכנים בת ה-7 בשני מקרים שונים. "אין מחלוקת בדבר קיומו של חשד סביר כי האיש ביצע את המיוחס לו", כתבה השופטת מיכל הירשפלד בהחלטתה להאריך את מעצרו של החשוד.

חוקרי לב הבירה של מרחב ציון בעיר סבורים כי אין מנוס מהגשת כתב אישום בימים הקרובים נגד החשוד. הם מייחסים לו שתי תקיפות מיניות בבת השכנים בת השבע וחצי.

ההורים, כך עולה מפרטי החקירה, שיתפו את בתו של האיש על כך שהתלוננו במשטרה. לדברי המשפחה, מאז שהבת פנתה לאביה בנוגע לתלונה, הוא גזר על עצמו מעצר בית מוחלט בשל הבושה שהוא חש נוכח החשדות נגדו. המשטרה יחד עם זאת מצביעה על ראיות הקושרות את האיש למעשים.

"בכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים", אומרים במשטרה. לדבריהם, "האירוע הראשון היה מחוץ לבית והשני ארע בדירתו לאחר שהילדה נשלחה אליו על מנת לבקש ממנו צימוקים להכנת עוגה". הילדה אף עברה חקירת ילדים בה נקבע כי עדותה אמינה.

"אין מחלוקת בדבר קיומו של חשד סביר כי האיש ביצע את המיוחס לו", קבעה שופטת המעצרים בירושלים הירשפלד, "לפיכך אני מאריכה את מעצרו", קבעה השופטת, שנתנה למשטרה עד מחר להחליט לאן פניו של התיק הזה מיועדות.

___________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת מיכל הירשפלד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות