עורך דין נרצח בפתח ביתו בנשר

הנרצח, כבן 71, נדקר בפתח ביתו בשעות הבוקר, צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. משטרת מחוז חוף החלה בחקירה ובסריקות אחר הדוקר
רונן לוי |
זירת הרצח בה נדקר למוות עורך הדין מנשר. צילום: מד"א

חשד לרצח בנשר: עורך דין, כבן 71, נרצח הבוקר (יום ד') בדקירות סכין בפתח ביתו בנשר. כוחות גדולים של משטרת מחוז חוף הגיעו לזירה והחלו לתחקר את האירוע לבדוק את המניעים ולחפש אחר החשוד במעשה.

בסביבות השעה שש וחצי הבוקר, התקבל דיווח על אדם אשר נדקר מספר דקירות בכניסה לבית בנשר. צוות מד"א שהגיע למקום, הבחין בגבר מוטל על הריצפה, עם פציעות חודרות בגופו ללא סימני חיים ונאלצו כעבור זמן קצר לקבוע את מותו.

חובש בכיר במד"א, לאוניד ליאנסקי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול אבל הפציעות שלו היו קשות מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

כוחות גדולים של המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת לבדיקת נסיבות הרצח והאם המניע הוא על רק עיסוקו של הנרצח. לאחר גביית עדויות המשטרה החלה בסריקות אחרי מבצעי העבירה, זאת לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ.

השבוע נמצאה לא רוח חיים אישה כבת 30 בדירה ששימשה לסאדו מאזו ביפו, כוחות משטרה שהגיעו למקום מצאו את האישה כשחבל כרוך לצווארה. שני גברים, אחד כבן 30 מנתניה והשני בן 71, בעל הדירה נעצרו בחשד לרצח. מהחקירה עלה שכאשר בעל הדירה הגיע בבוקר כדי לבדוק מדוע עדיין בני הזוג לא עזבו את הדירה, הוא מצא את גופתה, כאשר החדר היה נעול עם מפתח מבפנים.

המשטרה הוזעקה למקום וכאשר פרצו את החדר, מצאו את גופתה נשענת על הקיר כשחבל כרוך לצווארה. צוות מד”א שהגיע למקום קבע את מותה. בעל הדירה נתן להם את פרטיו של החשוד, שהשכיר את החדר יחד עם האישה ובמשטרה החליטו לעצור גם אותו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות