אישום: תקף מינית באכזריות נער בן 17

בן 21 מירושלים נאשם כי תקף מינית וביצע מעשה סדום בנער בן 17, לאחר שכלא אותו בביתו. בפרקליטות מבקשים להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו
ציון חן |
אילוסטרציה

כתב אישום חמור הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד צעיר בן 21 המייחס לו תקיפה מינית וביצוע מעשה סדום בנער בן 17 לאחר שכלא אותו בביתו. במשטרה מדגישים כי מדובר ב "איש מסוכן ואלים" ומבקשים לעצור אותו עד לתום ההליכים נגדו.

בין הראיות שהביאו למעצרו והגשת כתב האישום כנגד הנאשם, בעל עבר פלילי בתחום עבירות המין, היו מציאת נוזלי זרע שלו על גופו ובגדיו של הנער בן ה-17 אותו תקף מינית באכזריות רבה.

מחקירת האירוע עולה כי הנער ביקש מהתוקף שלו נייר על מנת לנקות את בטנו ובגדיו שהוכתמו מזרעו של התוקף, אך הוא סירב. למרבה המזל הקורבן ניגש מיד למשטרה שאספה את הדגימות הללו וקבעו את גורל התיק הזה.

מדובר באירוע תקיפה מיני שבתחילתו ארב התוקף לקורבן מזדמן מחוץ לבית כנסת ב'קרית בעלזא' בירושלים. התוקף הבחין בנער, איתו לא הייתה לו כל היכרות מוקדמת, ואז ניגש אליו ושאל אותו האם הנער מעוניין בפקט של סיגריות שלו אין צורך בו.

הנער שהסכים לא ידע כי מדובר ב"מלכודת דבש" וכי הוא הולך לקראת האירוע שיטלטל את חייו. עם הגעתם לביתו של התוקף, נעל הנאשם את דלת הבית על שניהם, והכניס את המפתח לכיסו.

"התוקף הודיע לקורבן 'אתה נשאר פה'", מתארים במשטרה את המקרה. "הוא החל לחנוק אותו ואיים עליו שאם יעז לצעוק הוא ידקור אותו. הוא קרע לנער את בגדיו מעליו, השכיבו על המיטה, התיישב על בטנו של הקורבן, וביצע את המעשה'", מספרים במשטרה.

לאחר האירוע, נטען עוד, איים התוקף על הנער שלא יעז להתלונן במשטרה או לספר על כך להוריו, אחרת "אתה תמצא את עצמך דקור", כך לפי כתב האישום. לצד כתב האישום שהוגש כנגד התוקף, הגישה הפרקליטות גם בקשה למעצרו עד תום ההליכים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות