קטינות הותקפו מינית ונסחטו על ידי צעיר מאשדוד שהכירו באינסטגרם

עוד פרשת הטרדה ותקיפה מינית של קטינות: חמש קטינות בגילאי 13-17 רומו ו/או נסחטו מינית בשעה שאחת גם הותקפה מינית על ידי בן 20 מאשדוד, שהתחזה לנער צעיר. כתב אישום הוגש נגדו היום
ציון חן |
כתב הודעות מטרידות. אילוסטרציה

המשטרה הצליחה להגיע לחמש קטינות בגילאי 13-17, ששלמה אלפסי (20) מאשדוד פנה אליהן באמצעות אינסטגרם וווטסאפ, והציג עצמו כנער צעיר יותר מגילו. בהתכתבות הוא ביקש מהנערות לשלוח לו תמונות וסרטונים מיניים. הוא הקליט שיחות מיניות שניהל עם שתיים מהן ללא ידיעתן. על בת 15 הוא איים כי אם לא תוסיף לשלוח לו תמונות מיניות הוא ישלח את אלה שהיא כבר שלחה לו קודם לכן, ובבת ה-17 הוא ביצע מעשים מגונים בניגוד לרצונה לאחר שהסכימה להיפגש איתו.

בחקירתו במשטרה אמר אלפסי כי ביצע לדבריו "דברים אייומים לבנות… נטו מחרמנות". הוא סיפר כי אכן נהג להקליט בנות עמן ניהל שיחות וידאו ללא ידיעתן, במטרה שיוכל לצפות בהן במועד מאוחר יותר לצורך סיפוקו המיני.

מחקירת התקיפה המינית בבת ה-17 עולה, כי לאחר שהסכימה להיפגש איתו על ספסל בגינה ציבורית, הוא הכניס את ידו מתחת לחצאית שלה, הסיט את תחתוניה ונגע באיבר מינה בניגוד לרצונה. "הנערה סגרה את רגליה וניסתה להזיז את ידו מאיבר מינה אך הוא לא פסק. בסופו של דבר הוא הוציא את ידו, רק בשל עוברי אורח שעברו במקום", סיפרו במשטרה, "לאחר מכן הוא כתב לה כי הוא מצטער על כך וביקש את סליחתה".

לגבי הנערות הצעירות יותר סיפר הצעיר מאשדוד כי לא ידע שהבנות הן קטינות בנות פחות מ-15, אך לאחר שעומת עם חלק מההתכתבות שלו עימן, שם הן כתבו לו את גילן, הוא שמר על זכות השתיקה.

במקרה של הנערה בת ה-16, היא הסכימה לבקשתו לשלוח לו סרטון מיני בו היא נראית בחזיית תחרה לבנה תוך שהיא נוגעת בשדיה, ומצלמת את בטנה ואת עצמה כשהיא מכווצת ומלקקת את שפתיה ומוציאה את לשונה, עפי הדרכתו של הבחור. במקרה של בת ה-15 עלה כי היא הסכימה לשלוח לו תצלום של החזה החשוף שלה. אך לאחר שסירבה לשלוח עוד תמונות, איים עליה שיפיץ את התמונה שברשותו. הנערה נלחצה ואכן שלחה לו תמונה דומה נוספת.

לאחר שנעצר לחקירה וחזר לביתו, הוא פנה אל חלק מהנערות וביקש מהן למחוק את השיחות איתו כפי שגם הוא עשה. חלקן הסכימו וחלקן לא, אך חוקרי הסייבר של המשטרה הצליחו לשחזר חלק גדול מהחומרים, והיום הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות