צפו: זריקת סכין קטלנית במפעל העופות

ויכוח בין שני פועלים במפעל עופות בלוד הסתיים במותו הטראגי של בן 19 על ידי חברו לעבודה בן 16 שנעצר בחשד לרצח
ציון חן |

בן 16 חשוד ברצח, לאחר שזרק סכין שננעצה בגופו של חברו לעבודה בן 19, במהלך ויכוח סוער ביניהם במפעל העופות שבו עבדו בלוד. הצעיר נעצר בחשד לרצח ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

האירוע הטראגי התרחש במהלך עבודה במפעל לפירוק עופות בלוד. שני הצעירים החלו להתווכח, הקניטו האחד את השני ובהמשך החלו להשליך זה על זה חלקי עופות.

במהלך הוויכוח, השליך בן ה-16 את הסכין שאחז בידו לצורך העבודה, ובשל היותם קרובים מעוצמת ההשלכה, ננעצה הסכין בגופו של השני והוא מת מעוצמת הפציעה.

הנער שהגיע ליום עבודה קשה בתור פועל על קו יצור של מפעל לעופות, סיים את היום הזה בבית משפחתו ברהט, לשם נמלט על מנת לשתף את בני משפחתו במה שקרה לו. אולם בהמשך הוא נעצר בחשד לרצח.

אתמול הגישה הפרקליטות הצהרת תובע לפיה בכוונתה להגיש כתב אישום כנגד הנער, יחד עם בקשה למעצרו עד לתום ההליכים בעניינו בימים הקרובים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות