צרות בגן עדן: דקירות בחוף של מוש באילת

שלושה עבריינים מאשדוד נעצרו לאחר שהיו מעורבים בקטטת דקירות בחוף מוש המפורסם באילת. עובדי החוף טענו כי הם הטרידו מינית את המלצריות
ציון חן |
החוף של מוש בן ארי באילת. צילום: עמוד הפייסבוק של החוף של מוש

קטטה עם מספר נפגעי דקירות, עובדי החוף המוכר של הזמר מוש בן-ארי, התחוללה באילת ביום שבת האחרון. שלושה עבריינים, המוכרים למשטרה, תושבי אשדוד בגילאי 20,27,38, נעצרו ובית המשפט האריך את מעצרם בשלושה ימים.

לדברי המשטרה, השלושה הטרידו את המלצריות בחוף באמירות מיניות, וכאשר התבקשו ע"י עובדי המקום לחדול מכך, התפתח בין הצדדים עימות שגלש לאלימות קשה שכללה גם דקירות מצידם של האשדודים.

"העצורים בחרו להשתמש באלימות מסיבה סתמית", אומרים במשטרה, "שניים מהם ברחו לחוף סמוך שם נתפסו, והשלישי נתפס בבריכה של בית המלון שלו, לשם נמלט".

בחקירתם שמרו השלושה על זכות השתיקה, ושופטת המעצרים באילת ליאורה אדלשטיין קבעה "החשודים עצמם תורמים לכך שיש לחקור עניין זה לעומק, בכך שאינם משתפים פעולה עם המשטרה", והותירה אותם במעצר בעילות של שיבוש הליכי חקירה ומסוכנות.
_________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת ליאורה אדלשטיין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות