אמיר ברמלי ישאר במעצר עד תום ההליכים

שופט בית המשפט המחוזי בת"א, רענן בן יוסף, קיבל את עמדת פרקליטות מיסוי וכלכלה ועצר עד תום ההליכים את אמיר ברמלי, שהורשע בהונאת משקיעים ובעת האחרונה נפתחה נגדו חקירה חדשה
דניאל בן חמו |
אמיר ברמלי. צילום מהפייסבוק

הבקשה נגד ברמלי הוגשה במסגרת ההליך הפלילי שמתנהל נגדו בבית המשפט בגין הונאת משקיעים, שמצוי לאחר שלב הסיכומים. על פי הבקשה, התגלו עובדות ונסיבות חדשות המשליכות באופן ישיר על שאלת שחרורו של ברמלי בערובה ומחייבות את מעצרו עד תום ההליכים.

הפרקליטות נימקה את בקשתה בקיומן של ראיות ישירות וקונקרטיות בעוצמה גבוהה במיוחד, המלמדות על כוונתו של ברמלי להימלט מן הארץ באופן מיידי, חרף צו איסור היציאה מן הארץ נגדו. ראיות אלה יש לקרוא בד בבד עם השלב שבו נמצא התיק הפלילי המתנהל נגדו – לאחר סיכומים בכתב ובע"פ ובהמתנה להכרעת דין ובהמשך, ככל שיורשע, לגזר דין – שלעמדת המדינה, צפוי לעמוד על שנות מאסר רבות.

יצויין כי בתקופה האחרונה נפתחה נגד ברמלי חקירה חדשה שבמסגרתה, על פי החשד, הוא ביצע עבירות הונאה, מרמה, זיוף והלבנת הון כלפי עשרות משקיעים במתווה דומה לזה שבו בוצעו העבירות שבגינן הוגש נגדו כתב האישום.

כאמור, השופט בן יוסף קיבל את בקשת הפרקליטות והורה כי ברמלי יעצר עד תום ההלכים נגדו. "לאחר עיון בחומר שהוצג בפני בית המשפט, הגלוי והחסוי, שוכנעתי שבידי המדינה בסיס איתן לחשש שאי מעצרו של המשיב בשלב זה עלול להביא להתחמקותו מהליכי שפיטה ומריצוי עונש מאסר. החומר המודיעיני הוא רב פנים. אין בו ידיעה בודדת אלא ידיעות שונות במספר נושאים המשכנעות כי בליבו של המשיב ובמעשיו היו הכנה, כוונה, וראשית מעשה לקראת בריחה מן הדין".
________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופט רענן בן יוסף

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות