תרופות אליל מזוייפות נתפסו בבני ברק ובערד

תרופות מוזרות שלאיש לא ברור מה הרכבן ויכולות אף לסכן את המשתמשים בהן נתפסו על ידי רשות המיסים, המשטרה ומשרד הבריאות בערד ובבני ברק
דנה לווינסקי |
הפיץ את התרופות לספורטאים. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

בפעילות משותפת שנערכה ע"י יחידת יהלום של רשות המיסים, הונאה דרום במשטרת ישראל ואגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות, נתפסו בערד ובני ברק אלפי כדורים, סירופים וטיפות שלא מאושרים לשימוש ושיווק ע"י משרד הבריאות ושעל פי החשד נעשה בהם שימוש לא חוקי הן לטיפול במחלת הקורונה והן לחיזוק מערכת החיסון בחולי קורונה.

בערד נתפסו מאות קופסאות המכילות קפסולות וזאת ללא תוויות, כאשר הדבקת התוויות של המוצר בשם "ארטמיסיה ישראלית" נעשתה בצורה פיראטית בבית החשוד ואין קשר וודאי בין התווית למוצר. כמו כן לא ידוע הרכב המוצר.

כמו כן, נתפס בחנות בבני ברק טיפות אנטי וירליות בשם בסינרגי' פלוס לחיזוק מערכת החיסון כאשר התרכובת מכילה שמנים אתרים שעל פי המלצת המוצר מיועדים לשתייה. נטילת המוצר אסורה בהחלט ואינה מאושרת ע"י משרד הבריאות. חשוב לציין כי לרוב שמנים אתריים מיועדים לטיפול חיצוני.

שימוש במוצרים אלו עלולים לסכן את בריאות הציבור.

משרד הבריאות ימשיך יחד עם השותפים במשטרת ישראל ורשות המיסים לפעול כנגד אלו המסכנים את בריאות הציבור ומוכרים מוצרים לא מאושרים לטיפולי קורונה תוך כדי הטעיית הציבור.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות