כשהסיטואציה משתנה – המזונות משתנים

בית המשפט הפחית מדמי מזונות של אב סכום של 1400 שקלים לחודש, לאחר שקיבל את התביעה שהאב הגיש באמצעות עורכת הדין הילה וינטרוב, כי הכנסתו ירדה באלפי שקלים מדי חודש, ומדובר בחוסר צדק משווע
נעמה כהן |
אילוסטרציה

על פי התביעה להפחתת המזונות, בהסכם הגירושין נקבע כי האב ישא במזונות בסך של 5,500 שקלים עד הגיעם של הקטינים לגיל 21. בנוסף, הקטינים ישהו אצלו ברצף של 3 לילות מדי תקופת זמן של שבועיים.

עו"ד הילה וינטרוב

בתביעה טענה עו״ד וינטרוב כי האם חיה ברמת חיים גבוהה מאוד, ואילו מנגד האב שרוי בחובות ומתגורר בבית הוריו, מאחר אין לו אפשרות לעבור לדירה משלו. זאת נוכח העובדה שהכנסתו כיום עומדת על 8,800 שקלים, בעוד שבעבר השתכר בין 12 ל-15 אלף שקלים, בעוד האם משתכרת לכל הפחות סכום של 7,500 שקלים, כאשר במועד חתימת הסכם הגירושין לא עבדה.

לטענת עו״ד וינטרוב כמעט כל הכנסתו של האב משמשת לטובת מזונות הילדים ומדורם, בזמן שהאם לא משלמת הוצאות מדור וכך גם התשלומים לחינוך, לצהרונים וחוגים.

עוד עלה כי האם מתגוררת באופן קבוע בבית אמה, ומשכך ונוכח השתכרויות הצדדים לאחרונה, הצליחה כאמור עו״ד וינטרוב להגיע להסכם שקיבל תוקף של פסק דין, שאילץ את האם להסכים להפחתת מזונות ב- 1,400 שקלים לחודש בגין רכיב המדור. ההחלטה מותירה כעת לאב עוד סכום כסף פנוי מדי חודש, על מנת שיוכל להמשיך הלאה בחייו.
________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%94-%d7%95%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%a8%d7%95%d7%91

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות