התיק הפלילי נגד אב הבית במעון רה"מ – להליך משמעתי

פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה לאפי אזולאי כי התיק הפלילי בעניינו ייסגר ויעבור לאפיק משמעתי. הוא נחשד בעבירות של מסירת תצהירי שקר לטובת אשת רה"מ
רונן לוי |
הכניסה לבית ראש הממשלה בירושלים. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה לאפי אזולאי, אב הבית במעון ראש הממשלה, כי התיק הפלילי בגין מעורבותו במסירת תצהירי שקר ועדויות שקר לטובתה של שרה נתניהו ייסגר, ויועבר לבחינה באפיק המשמעתי, באמצעות נציבות שירות המדינה, בהיותו עובד ציבור.

לגבי שתי עובדות המעון, אשר נחקרו בחשד למסירת תצהירים כוזבים במסגרת הליך בבית הדין לעבודה, החליטה הפרקליטות כי במכלול הנסיבות התיק בעניינן ייסגר אף הוא.

החקירה נולדה בעקבות הליך המתנהל בבית הדין לעבודה, בו הגישה עובדת מעון רה"מ לשעבר, שירה רבן, תביעה נגד שורה של נתבעים ובהם משרד ראש הממשלה ואשת רה"מ. במסגרת ההליכים בתיק, פנתה אחת העובדות שמסרה תצהיר ועדות בבית הדין מטעמה של אשת רה"מ אל הלשכה המשפטית במשרד רה"מ, וטענה כי התצהיר והעדות שמסרה מטעמה של הגב' נתניהו כללו חלקים שאינם אמת.

העניין הועבר לחקירה של היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433. לאחר בחינת חומר הראיות, הגיעה הפרקליטות למסקנה כי אין להעמיד לדין פלילי את המעורבים. בצד זאת, כאמור, הוחלט להעביר לבחינה באפיק המשמעתי את עניינו של אזולאי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות