ממועדון לחרשים – למכירת נשקים

במהלך בילוי לילי בתל אביב גויסה תושבת מודיעין לכנופיה שסחרה בנשק
ציון חן |
תפיסת נשקים (ארכיון)

המשטרה עצרה היום 10 חברי כנופה פלסטינים מאיו"ש, וכן בחורה בת 38 ממודיעין, בחשד למערבות בסחר בכלי נשק בישראל ובשטחים. את הבחורה, הלוקה בחירשות ובאילמות, גייסה הכנופיה במועדון לבעלי מוגבלויות בתל אביב.

מהחקירה עלה כי העצורה, הלוקה בחירשות ובאילמות, הכירה את אחד המעורבים במועדון לחרשים אילמים בתל אביב, ושימשה כנהגת ושליחה להעברת נשקים מהארץ לשטחים ובחזרה. המשטרה טוענת עוד כי היא הסיעה את הפלסטינים עם כלי הנשק אף שידעה שמדובר בשוהים בלתי חוקיים.

הפרשיה נחשפה בזכות סוכן משטרתי שרכש את אמון חברי הכנופיה ובתקופה האחרונה רכש מהם נשקים. מדובר ברכישות של אקדחים ורובים מסוג קלצ'ניקוב ו"איירסופט" שהוסבו לרובה M16. כמו כן נתפסו משלוחים של חלקי אמל"ח ואקדחים מסוג "איירסופט".

מעצרה של האישה הוארך היום בחמישה ימים ומעצרם של 10 העצורים הנוספים, חברי הכנופיה, הוארך גם כן בבית דין צבאי.

מהמשטרה נמסר: "מדובר בעבירות חשיפה שרובן הן תולדה של מודיעין משטרתי איכותי ופעילות משמעותית המתבצעת במישור הסמוי והמאבק המשטרתי המתמשך בעבירות אמל"ח וירי ימשיך להתבצע בכל רחבי הארץ. משטרת ישראל תמשיך במאבק הנחוש והבלתי מתפשר נגד עבירות הנשק, הכול במטרה למנוע פשיעה וטרור, לשמור על שלום הציבור וביטחונו ולאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לכל אזרחי ישראל".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות