עו"ד שרשיונה נשלל לצמיתות נתבעת על העלמת כספי נאמנות

עורכת דין נתבעת על העלמת כספי נאמנות. פרקליטה טוען: "מרשתי תוכיח את חפותה"
רונן לוי |
משפטה של לידר רייכמן - אילוסטרציה

לבית משפט השלום בחדרה הוגשה תביעה נגד עו"ד לידר רייכמן, ובן זוגה יריב רייכמן מפרדס חנה, בגין העלמה לכאורה של כספי נאמנות שהפקידו בידיה רוכשי דירות שייצגה ועל כך שהפקידה לחשבונה הפרטי 200 אלף שקל מהכספים. עו"ד רייכמן שרישיון עריכת הדין שלה נשלל לצמיתות מיוצגת על ידי עו"ד אייל בסרגליק שמסר כי "היא לא היתה מודעת לתביעות נגדה עד כה".

הנאשמת: עו"ד לידר רייכמן

על פי התביעה, רייכמן ייצגה אחים שמכרו דירה ב־1.3 מיליון שקל ונקבע כי היא תשמש כנאמנת, והתשלום האחרון של הרוכשים בסכום של 200 אלף שקל יועבר אליה עד להמצאת כל מסמכי הרישום. זאת מאחר שבתאריך שצוין בהסכם, לא עלה בידי המוכרים להמציא אישור מהמועצה המקומית פרדס חנה, ולכן הכספים הועברו לידיה.

עו"ד אייל בסרגליק

כאשר האחים, מוכרי הדירה, נדרשו לשלם למועצה כ־50 אלף שקל, התברר, כך לטענתם כי עו"ד רייכמן נעלמה עם הכספים. בתביעה מצוין, כי בעבר הוגשו שש תביעות נגד רייכמן והתקבלו פסקי דין באותה עילה. עוד נכתב בתביעה כי רייכמן מעולם לא פתחה חשבון נאמנות, אלא הפקידה את הכסף בחשבונה הפרטי.

פסק הדין

בפסק דין קודם הורתה השופטת הדסה אסיף, לרייכמן להשיב לתובעים את כספם והטילה עליה צו עיכוב יציאה מהארץ וכן לשכת עורכי הדין שללה לאחרונה את רישיון עריכת הדין של רייכמן לצמיתות.

תגובת ההגנה

עו”ד אייל בסרגליק, אשר מייצג את רייכמן מסר בתגובה: “"עד כה מרשתי לא יוצגה, ולא הייתה ערה כלל להליכים שהחלו נגדה, ולא פעלה כנגדם. כעת שעה שהיא החלה ייצוג בעניינה, כל התיקים יטופלו, מרשתי תוכיח שלא היה לה יד ורגל בכל הנאמר בכתבה, היא חפה מפשע, ולא נפל רבב בעניינה. בהמשך, כשאנו נקבל את כל החומרים הקשורים לתביעה נוכל להגיב לכל טענה וטענה אבל בערעור נטען שאין שחר לדברים".
______________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת הדסה אסיף

_____________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%99%d7%99%d7%9c-%d7%91%d7%a1%d7%a8%d7%92%d7%9c%d7%99%d7%a7

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות