הפורץ שביקש להישאר במעצר

צעיר שגנב כרטיסי גירוד מדוכן של מפעל הפיס ביקש להישאר במעצר כי "אין לי בית"
ציון חן |

פורץ שגנב כרטיסי גירוד והגדלה מדוכן של מפעל הפיס בדרום תל אביב התקשר למשטרה והסגיר את עצמו כדי לשהות במעצר, לבית המשפט הסביר: "אני לא רוצה להשתחרר, אין לי בית".

"אירוע חריג", ציינה השופטת ענת יהב בבית המשפט בתל אביב את הסגרתו מרצון של תושב בית שאן בן 27, אשר פרץ לדוכן של מפעל הפיס בדרום תל אביב.

הצעיר גנב מהמקום את כרטיסי ההימורים, הגירודים וההגרלות, ואז התקשר למשטרה להודיע להם "פרצתי". כאשר השוטרים הגיעו אליו, הוא כיוון אותם למקום בו החביא את השלל שגנב מהדוכן.

משטרת תל אביב ביקשה את הארכת מעצרו של הבחור לצרכי חקירה למשך חמישה ימים ובבדיון שהתקיים בעניינו, בבית משפט השלום בעיר נטען כי ביצע פריצה דומה לזו גם בחיפה.

"אני לא רוצה להשתחרר ממילא. אין לי בית, אז לאיפה אני אשתחרר?" אמר הפורץ לשופטת ההמומה. העצור הוסיף: "אני רוצה להיעצר, זה מאזן אותי. אני רוצה להיעצר יותר ממה שהמשטרה מבקשת, אפילו שבעה ימים".

"האירוע הוא אירוע חריג באולמות המעצרים", אמרה השופטת יהב, "כאשר על פניו, כך נראה, העצור מבצע עבירה ומודיע למשטרה על ביצוע אותה עבירה, מכוון אותם לרכוש, ומודה בפה מלא. כל זאת במטרה, כך עפי הצהרתו, להיעצר. עיינתי בהודאתו, ורצון אדם – כבודו, ומורה על הארכת מעצרו בארבעה ימים", קבעה השופטת בהחלטתה.

_________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת ענת יהב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות