הבשורה החדשה לעצמאים: פורום בהסתדרות לתיקון העוולות

יו"ר ההסתדרות הודיע על הקמת פורום עצמאים, שאמור להעניק להם רשת ביטחון סוציאלי
נעמה כהן |
מעלה הילוך, עו"ד כרמית שחיבר חתומה על צוות הליבה של פורום העצמאים מבית ההסתדרות, אין ספק שכל סעלי העסקים נמצאים בידיים טובות

בשורה לעצמאים?

פורום חדש שהושק בהסתדרות אמור לספק לעצמאים כוח משמעותי במאבקם מול המדינה, ובסופו של יום להעניק להם רשת ביטחון סוציאלי.

"בל נשכח שמי שמניע את גלגלי המשק ונושא בעיקר בעול המסים הם העצמאים אשר בשעת הצורך אינם מקבלים תנאים סוציאליים ולו המינימליים ביותר", אמרה עו"ד כרמית שחיבר, ממייסדי פורום פסגת ארגוני הנדל"ן בישראל, שהשתתפה בטקס ההשקה.

השבוע השיק יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד באופן רשמי את פורום העצמאים בהסתדרות. לדבריו, הפעילות הראשונה של הפורום תהיה לקדם חקיקה לדמי אבטלה לעצמאים בשעת מלחמה או מגיפה, כפי שניתן לשכירים במדינה. בהמשך צפוי הפורום לפעול גם לקידום חקיקה שתסייע לעצמאים בעת שגרה תוך פיתוח פתרונות שיטיבו עמם.

עו"ד כרמית שחיבר, אשר חתמה על האמנה כאחת ממייסדי פורום פסגת ארגוני הנדל"ן בישראל על הכרזת הקמת פורום העצמאים מבית ההסתדרות והשתתפה בטקס ההשקה אומרת בתגובה:"אני מברכת על ההקמה של פורום העצמאים וההכרזה עליה אמש על ידי יו"ר ההסתדרות מר ארנון בר דוד".

"התרגשתי מאוד גם לחתום על האמנה", הוסיפה עו"ד כרמית שחיבר, "כאחת ממייסדי פורום פסגת ארגוני הנדל"ן בישראל אשר מאגדת מעל ל-30 ארגוני גג ומונה עשרות אלפי חברים בתחום הנדל"ן בה קיימים עצמאים רבים והגיעה העת להעניק לציבור הזה רשת ביטחון סוציאלית בעת הזו ובכלל, ולהשוות בין ציבור העצמאים לציבור השכירים. בל נשכח שמי שמניע את גלגלי המשק ונושא בעיקר בעול המסים הם העצמאים אשר בשעת הצורך אינם מקבלים תנאים סוציאליים ולו המינימליים ביותר".


 

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות