כנופיית שיכורים תקפה באלימות שוטרת ופקח

שוטרת ופקח הותקפו באלימות קשה ע"י שמונה בני חבורה שתויים. הפקח הותקף באגרופים ובעיטות, השוטרת נהדפה לקרקע ושניהם נזקקו לקבלת טיפול רפואי
ציון חן |
כנופיה. מתוך הסרט "היישר מקומפטון"

סיירת פיקוח עירונית ביקנעם, שילוב שוטרת ופקח, הותקפו ע"י חבורת שיכורים תושבי המקום שהיכו את שני אנשי החוק ללא רחמים וללא שום מורא. כתב האישום שהוגש כנגדם מייחס להם תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, תקיפת עובד ציבור ותקיפה הגורמת חבלה בנסיבות מחמירות כנגד השוטרת וכנגד הפקח.

הרקע לתקרית האלימה וחסרת הרסן התרחש באחד הערבים, כאשר אנשי החוק הבחינו לאחר השעה אחת בלילה בחבורה של כעשרה חברים "יושבים, שותים אלכוהול ומלכלכים את סביבותיהם כשהם ללא מסיכות ובניגוד לצו בריאות העם", מתאר כתב האישום שהוגש כנגד שני התוקפים העיקריים.

השוטרת ביקשה מהעצור הצעיר יותר (בן 26) תעודה מזהה, והוא בתגובה סירב לבקשתה. הפקח עוד הספיק לשאול את הבחור מדוע הוא מסרב, אבל רגע אחד אחרי זה, כבר הטיח הצעיר בפניו של הפקח מכת אגרוף.

הפקח עוד נמנע מלהגיב והזהיר את התוקף שאם יכה אותו שוב ירסס אותו בגז פלפל. הבחור שהיה גם תחת השפעת אלכוהול, לא התחשב באזהרה, ובעט בפקח שהוציא את תרסיס הגז וריסס את עיניו של התוקף.

חברו המבוגר יותר (בן 31) של התוקף "נכנס" במקום חברו המרוסס והחל תוקף גם הוא את הפקח. הפקח פנה לעזוב ולהזעיק עזרה, אבל אז התאושש כבר התוקף הראשון, רץ לעבר הפקח. הוא קפץ עליו והדף אותו לקרקע במאבק, תוך שהוא תוקף את הפקח באגרופים. אז הצטרפו אל התוקף גם חברו המבוגר ושמונת חברי החבורה האחרים, ויחד הם ביצעו בפקח לינץ' שכלל בעיטות ואגרופים.

הפקח ניסה להתגונן וריסס בגז את תוקפיו, אך הם הצליחו לשלוף את המיכל מידיו, וריססו את הפקח שהיה שרוע חבול על הקרקע. השוטרת שכל אותה העת ניסתה להפריד את התוקפים מהפקח נהדפה על ידם והוטחה לקרקע גם היא. לאחר שהרפו התוקפים מהשניים, הם השליכו על אנשי החוק את בקבוקי הבירה הריקים מזכוכית, אותם שתו במקום.

כתוצאה מהתקיפה סבל הפקח מחבלות קשות, והוא פונה ע"י אמבולנס לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. השוטרת שנחבלה קלות יחסית, טופלה במקום. נגד שני התוקפים העיקריים הוגש כאמור כתב אישום והם במעצר עד להחלטה אחרת בעניינם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות