אישום: רצח באכזריות את אשתו לעיני בתם בת ה-5

אימן מסארוה בן 51 מטייבה נאשם כי רצח בנסיבות מחמירות את אשתו וופא מסארוה בדקירות סכין
נעמה כהן |
מצלמת האבטחה קלטה את הבעל נמלט מהבית בתחתונים לאחר הרצח

כתב אישום על רצח בנסיבות מחמירות הוגש לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד נגד אימן מסארוה, בן 51 מטייבה, ולפיו הוא דקר למוות את אישתו וופא מסארוה בדקירות סכין, לעיני בתם הפעוטה. לבית המשפט הוגשה בקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.

על פי כתב האישום, לפני כחודש בשעות הצהריים, הגיעו הנאשם, המנוחה וביתם, א.א., בת החמש, לביתם בטייבה. מסיבות שאינן ידועות, הנאשם היכה בחוזקה את המנוחה, ששהתה באותה העת במטבח, בפניה ובראשה. לפי האישום, הנאשם שבר שתיים משיניה ואף עקר אחת מהן, תלש בכוח עגיל מאוזנה, אחז בצווארה, ותלש את השרשרת שענדה.

בהמשך, נטען, הנאשם נטל שני בקבוקי זכוכית ממשטח השיש במטבח, וכוס זכוכית, והטיח אותם במנוחה עד שנשברו. בשלב מסוים, בהיותם במטבח, פתח הנאשם את מגירת המטבח ונטל ממנה סכין מושחז.

עוד מתואר כי הנאשם ניגש למנוחה ודקר וחתך אותה בעוצמה, באמצעות הסכין, מספר דקירות, בפלג גופה העליון. המנוחה התכופפה וניסתה להתגונן מפני הנאשם, אך הנאשם המשיך במעשיו. בהמשך הלכה המנוחה, בעודה מדממת, מהמטבח לכיוון דלת הבית, וכשיצאה לחדר המדרגות, דקר אותה הנאשם דקירות נוספות, תוך שהיא מנסה להתגונן, עד שלבסוף התמוטטה על המדרגות כשהיא מתבוססת בדמה.

כל אותה העת, כך לפי כתב האישום, נכחה ביתם במקום, הייתה עדה למעשי הנאשם, ואף קיללה אותו בעקבות מעשיו. לאחר מכן, נמלט הנאשם מהבית כשהוא אוחז בסכין, לבוש בתחתונים ונסע לבית אמו. שם הוציא הנאשם בגדים מתא המטען של הרכב והתלבש. מספר דקות לאחר מכן, נסע הנאשם עם רכבו, והשליך את הסכין בטייבה, הרחק מביתו, וזאת במטרה להעלימו.

לאחר שהנאשם נמלט מהבית, הילדה יצאה יחפה מהבית בריצה, רצה לשכנה המתגוררת בסמוך כדי להזעיק עזרה, ואמרה לה, בעודה בוכיה, שהנאשם תקף את אמה באמצעות סכין.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים נכתב כי "…נגד המשיב קמה עילת מעצר, שכן המשיב ביצע עבירת רצח בנסיבות מחמירות, באכזריות מיוחדת, תוך שימוש בנשק קר כלפי אשתו. נגד המשיב קמה עילת מעצר גם באשר קיים יסוד סביר לחשש ששחרורו יביא לשיבוש הליכי משפט, וזאת בשים לב לכך שלקח את הסכין מהבית, נמלט מהמקום וזרק אותה הרחק משם. כמו כן, בני משפחה רבים של המשיב הנם עדי תביעה משמעותיים, וקיים חשש שהמשיב ישפיע על עדותם".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות