מסתמן: בן 17 מטירת הכרמל יואשם ברצח

על פי החשד, לפני כחודש דקר הנער גבר, כבן 20, שנפצע אנוש ובהמשך מת מפצעיו בבית החולים. חקירת המשטרה העלתה כי בין השניים הייתה היכרות מוקדמת וככל הנראה סכסוך ביניהם הוא שהוביל לרצח
אייל חן |
חבט עם המצ'טה ונמלט לחממות. אילוסטרציה shutterstok
דקירה. אילוסטרציה shutterstok

המשטרה פענחה את תיק הרצח בטירת כרמל לפני כחודש ובתום החקירה, הוגשה הבוקר הצהרת תובע נגד נער בן 17, תושב טירת הכרמל, בחשד למעורבות ברצח.

לפני כחודש, התקבל דיווח במוקד המשטרה, בדבר ארוע דקירה של גבר בשנות ה- 20 לחייו, כאשר גורמי רפואה שהוזעקו למקום פינו אותו באורח אנוש למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה שם נקבע מותו.

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף, ניהלו חקירה מורכבת תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים שונים. אלה בסיוע ממצאים מהזירה ועדויות שונות, הובילו לנער כבו 17, תושב המקום. מהחקירה עלה כי בין הנער לנרצח היתה היכרות מוקדמת ובין השניים היה סכסוך שבמהלכו כאמור הנער רצח אותו.

כאמור, בתום החקירה נאספו הממצאים שאפשרו הבוקר את הגשת הצהרת התובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז חיפה ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות