אישום: תקף את חברתו מאחר ולבשה מכנסיים קצרים מדי לטעמו

מקרי אלימות נגד נשים אינם מפסיקים. בזכות ערנותו של אזרח נתפס צעיר אלים שהיכה את חברתו
נעמה כהן |
חלוצות במכנסיים קצרות. צילום: זולטן קלוגר, לעמ

לבית משפט השלום בקרית שמונה הוגשו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד תושב הדרום, בן 24, בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש והיזק לרכוש במזיד. הנאשם היכה את חברתו, בת ה-22, מאחר והמכנסיים שלה היו קצרים מדי לטעמו. אזרח שהבחין בעבירה בגן הצפון, התקשר למוקד 100 והשוטרים עצרו את הצעיר בכניסה לכביש 6.

החקירה החלה לפני 10 ימים, עם קבלת ההודעה במוקד 100 של המשטרה מאזרח מודאג שהבחין במתחם גן הצפון, שסמוך לקיבוץ הגושרים, באלימות הננקטת כלפי בחורה על ידי בחור בזמן שהיא יושבת במושב האחורי של רכב. האזרח הוסיף, כי הבחור ניפץ לבחורה את הטלפון הנייד.

עם קבלת ההודעה החלו שוטרי משטרת ישראל בפעולות חקירה שונות, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לאיתור זהות בעל הרכב ומיקומו. תוך פחות משעה מקבלת ההודעה נעצר הרכב בכניסה לכביש 6. השוטרים ניגשו לרכב והבחינו בדלת הנוסע הקידמית בבקבוק בירה, ועל רצפת הרכב שקית מלאה בבקבוקי בירה. במושב האחורי הבחינו בבחורה בת 22 ישובה ליד גבר, כאשר היא חבולה בפניה ועל חולצתה כתם דם. בסמוך אלייה הבחינו בטלפון נייד מנופץ ושבור.

השוטרים הפרידו בין שני הגברים לצעירה ועיכבו אותם לחקירה בתחנת המשטרה. החקירה העלתה כי ביום האירוע החשוד הגיע, יחד עם חברתו וחבר נוסף לגן הצפון . החשוד שתה וודקה והחל בוויכוח עם חברתו על כך שלבשה מכנסיים קצרים. במהלך הוויכוח השליך החשוד את הטלפון הנייד שלה לרצפה וניפץ אותו, ואז נכנס לרכב והכה אותה באגרופים לפניה במשך 3 דקות עד שחברו ביקש ממנו להפסיק את התקיפה, ואז עזבו את המקום.

החשוד נעצר ומעצרו הוארך עד שהוגש כתב האישום כנגדו ובקשה למעצר עד תום ההליכים. בית המשפט הורה על מעצרו של הנאשם עד החלטה אחרת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות