צפו: נסע לקנות קלצ'ניקוב עם בנו ונעצר במארב משטרתי

"לאבא שלי יש סולם"? לגרסת תושב הצפון, עדיף לשיר "לאבא שלי יש רובה". יחד עם בנו בן ה-11, יצא תושב הצפון לקנות קלצ'ניקוב באום אל-פאחם
ציון חן |

שני גיסים, תושבי ערערה ומעאויה בשנות ה- 40-50 לחייהם, יצאו לביצעו עסקת רכישת נשק מסוג קלצ'ניקוב, יחד עם בנו בן ה-11 של אחד מהם. השניים חשבו כי במידה ויעצרו ע"י המשטרה, אף אחד לא יחשוד שברכב עם הילד יש גם אמל"ח. רק שהם לא ידעו, שהמודיעין של מג"ב ישב עליהם עד רגע אחרי השלמת רכישת הנשק.

מפרטי הארוע עולה כי שני הגיסים יצרו קשר עם תושב הרשות הפלסטינית, בכדי שיספק להם את כלי הנשק. בשיחתם קבעו שיפגשו באום אל פחם ושם ימסור להם תושב השטחים את הנשק.

ביום הפגישה לביצוע העיסקה, סמוך לשעה 20:00, הגיעו השניים אל מקום הפגישה שנקבע, כאשר איתם ברכב גם הקטין בן ה-11, אשר שיחק מחוץ לרכב בזמן שאביו נפגש עם תושב השטחים ורכש ממנו את הקלצ'ניקוב יחד עם מחסנית ובה 8 כדורים.

רגעים ספורים לאחר ביצוע העיסקה, ובעוד הם בתוך אום אל-פאחם, נעצרו הגיסים והילד שברכב, על ידי בלשי מג"ב שנערכו בכוחות גדולים באזור. נגד הגיסים הוגש כתב האישום ובקשת מעצרם של השניים עד תום ההליכים.

 

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות