סוחרי סמים חמושים

שני בחורים בשנות ה-30 וה-20 שלהם מקרית גת, נעצרו עם אקדח ברשותם, וקרוב לשני קילו קנאביס בביתו של אחד מהם
ציון חן |

משטרת קרית גת מבקשת להוכיח את עצמה כעת מחדש, לאחר פרשיות סגירות התיקים הבלתי מוסברות והחשד לזיוף נתוני הפשיעה בתחנה. משרד הבילוש והמודיעין של התחנה הצליח לבצע כעת מעצר של שני גורמים עבריינים בעיר.

בעקבות מידע מודיעיני שנאסף אצל בלשי העיר על השניים, הסוחרים בסמים בעיר, בוצעו אחריהם מעקבים שהובילו לתפיסתם על חם. במהלך המידע הוחלט לבצע את המעצר על השניים, על רקע ההבנה כי הם חמושים. במהלך חיפוש ברכב בו נסעו נתפסו על ידי הבלשים אקדח, שהיה מוסתר בתוך הרכב, ומחסנית.

הבלשים יצאו אל בתיהם של השניים לבצע חיפושים, ובביתו של אחד מהם, נתפסו 1.7 קילוגרם קנאביס. היום הובאו השניים בפני בית משפט השלום באשקלון ומעצרם הוארך.

מדוברות מחוז הדרום של המשטרה נמסר: "משטרת ישראל, במאבק בהחזקה ובשימוש באמצעי לחימה, תמשיך להשקיע את מיטב יכולותיה ומשאביה לצמצום ולמיגור תופעת הסחר, ההחזקה והשימוש באמצעי לחימה על מנת לשמור על שלומו וביטחונו של הציבור".

1.7 ק"ג קנאביס שנתפסו בביתו של אחד מהם
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות