פירמת עורכי הדין MMG & CO משיקה מחלקה חדשה לייעוץ, ייצוג וליווי משפטי לעסקים קטנים ובינוניים

דווקא בתקופת משבר נגיף הקורונה הצורך לסייע לעסקים הקטנים והבינוניים להתמודד עם ההשלכות המשפטיות של המשבר, הפך משימה לאומית. פירמת עורכי הדין החיפאית MMG & CO קיבלה את האתגר
עדי לסקר |
עו"ד בילי מצגר. צילום: גיל נחושתן

לא קל להיות עצמאי, לבנות תקציב, לנהל עובדים, לנהל את עצמכם ובעיקר לשווק ולהמציא את העסק בכל יום ויום מחדש. כעצמאי, עליך לשכנע לקוחות פוטנציאליים, שדווקא אתם הספק הנכון עבורם. כעצמאי, עליך לשכנע את הבנקים שכדאי להם לתת לכם את הלוואה, כי התשואה מהעסק שלך תהיה כדאית.

כעצמאי, עליך לשכנע את העירייה, שכדאי לעירייה לסייע לכם במסע החיפוש העצמי אחרי הטופס המיוחל שצריך לפקסס, כי הטופס הקודם לא התקבל, המזכירה חולה והמחליפה שלה לא עונה. כעצמאי, עליך ויותר מכל לשכנע את עצמכם שזה היה צעד חכם לעזוב את היותכם שכירים עם משכורת קבועה, תנאים טובים וקרן השתלמות ולצאת לדרך לטובת הקמת עסק משלכם.

לא קל להיות עצמאי ולהתמודד עם כל הקשיים והביורוקרטיה הזו לבד, לכן בדיוק בשביל זה ייסדנו בפירמת עורכי הדין MMG & CO את מחלקת ייעוץ, ייצוג וליווי משפטי לעסקים קטנים ובינוניים.

עו"ד בלהה מצגר, שותפה מייסדת ומנכ"ל החברה: "מחלקת העסקים החדשה אותה ייסדנו בפירמת עו"ד MMG & CO זה הבית של בעלי העסקים.

המחלקה תפעל לתת הגנה משפטית לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים במגוון תחומים משפטיים:
♟ בדיקת חוזים ועריכת חוזים והסכמי שכירות לעסק.
♟ עריכת הסכמים עם לקוחות וספקים.
♟ ניהול מו"מ וכן ייצוג בסכסוכים משפטיים.
♟ מכתבי התראה , גבייה משפטית מלקוחות וספקים.
♟ ליווי והתנהלות מול רשויות המקומיות.
♟ ליווי והתנהלות מול הבנקים.
♟ עובדים, הסכמי העסקה ופתרון לסכסוכים
♟ טיפול סוגיות צרכניות ע"פ חוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 על כל היבטיו, בין היתר, ליווי טיפול בתלונות צרכניות מול הלקוחות, ניהול מו"מ וטיפול בתביעות קטנות.

המחלקה בפירמה היא הזרוע הארוכה של כח פירמת עורכי הדין שייסדנו עם המון ידע, ניסיון ומוניטין ללא פשרות, על מנת שכל הלקוחות שלנו יקבלו ייצוג אישי, הולם ויעיל מול הרשויות ובמקום בביורוקרטיה יוכלו בעלי העסקים להפנות את כל האנרגיות שלהם לטובת ניהול העסק. תעמוד בראש החזית ותרכז את המחלקה עו"ד ליהי סגל.

עו"ד ליהי סגל

עו"ד ליהי סגל מצטרפת לפירמת עורכי הדין שלנו ומביאה עמה רוח חדשה לשינוי, עשייה, הצלחה בייחוד בתקופת המשבר הנוכחית בכל ענפי המשק. עו"ד סגל היא אשת משפחה ואם ל-2, המגיעה ומצטרפת אלינו לאחר ניסיון ועבודה רבה שצברה במגזר הפרטי.

עם הרוח החדשה והחזון בהקמת המחלקה העסקית ייצרנו פלטפורמה שמעניקה לנו את היכולת ולקדם את הנושאים שבוערים לכל אחד ואחת בעסק.

אין לי ספק שיחד נצליח להגיע להישגים מרשימים".
_____________________________

עו”ד בילי מצגר

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%92%d7%9c-%d7%9e%d7%95%d7%98%d7%90%d7%99

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%91%d7%a0%d7%99-%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%90%d7%a8

עו”ד שלי אדרי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות