צפו: הסאטלה לא תרגיע את כאב המכה בכיס

מחזור גידול ענק של אלפי צמחי קנאביס אותר במבנה באזור תעשיה בשדרות. שני חשודים בשנות ה30 לחייהם, תושבי שדרות ואילת נעצרו
ציון חן |

מבנה באזור התעשיה של שדרות עורר את חשדם של בעלי העסקים באזור, והביא בסופו של דבר גם את השוטרים לבדוק ולעמוד על טיבו של המחסן הסגור, אך הפעיל. במהלך החיפוש במבנה נחשפה חממת קנאביס עצומה ומושקעת במיוחד ובה אלפי שתילי סם מסוג קנאביס, שירדו לטמיון.

הפסד של מיליונים ירדו לטמיון נוכח חשיפת החממה בשדרות. זאת היתה אמורה להיות "מכה רצינית מאוד" של כסף בעבור מי שהשקיע במקום גם כמה עשרות אלפי שקלים.

בתצפית שהשכיבו הבלשים נתפסו שני בחורים תושבי שדרות ואילת בשנות ה-30 שהגיעו לטפל בצמחים הריחניים נעצרו ויובאו היום להארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון.

ממשטרת מחוז הדרום נמסר "משטרת ישראל תמשיך להפעיל מגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להילחם בתופעות פשיעה חמורות, וסיכול של הפצת סמים מסוכנים על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות