תחנת צינברי אינה עונה

פעמיים הגיעה המשטרה ל"חוף צינברי" מדרום לטבריה במהלך הסופ"ש. פעם אחת הותקפה מינית ילדה בעת שהיתה באוהל עם אחותה. בפעם השניה נעצרה בחוף עבריינית שדקרה וברחה אליו
ציון חן |
חוץ צינברי. צילום: פלאש 90

משטרת טבריה צריכה אולי לשקול לפתוח נקודת משטרה בחוף 'צינברי' שבכנרת. בסוף השבוע היו ניידות המשטרה פעמיים בחוף לצורך טיפול מבצעי בארועים חמורים. במקרה האחד, הותקפה מינית ילדה בת 12 ע"י סוטה אלמוני, בעת שישנה באוהל עם אחותה. הילדה שהתה בחוף יחד עם בני משפחתה, והוריה ישנו באוהל סמוך במתחם הקמפינג שקיים במקום.

בשעה שהילדה ישנה באוהל ביחד עם אחותה, ובשעה שהוריה ישנו באוהל הסמוך אליהם, נכנס אלמוני סוטה מין, ותקף את הילדה מינית בשנתה. האיש נמלט כתוצאה מצעקותיה כשהתעוררה מבוהלת וראתה את הזר גוהר מעליה. רק היום יתברר אם ניתן יהיה לגבות מהילדה עדות, שנעשית רק ע"י חוקרת ילדים משירותי הרווחה – השובתים בימים אלה, תחת המחאה של קריסת המערכת הסוציאלית. בשל גילה של הילדה המשטרה לא יכולה לגבות ממנה עדות. הדבר נעשה רק ע"י עובדת סוציאלית, שהיא גם חוקרת ילדים מוסמכת של משרד הרווחה.

עם זאת, פעולות מז"פ נעשו במקום, והחוקרים אספו כל בדל ראיה מכל משטח ואזור אפשרי ממנו ניתן היה להפיק נתונים כלשהם על מנת שיסייעו להם בחקירת הארוע ובאיתור התוקף. הילדה פונתה לקבלת טיפול רפואי.

בארוע נוסף עצרה המשטרה עבריינית מוכרת מאוד לשוטרים המקומיים מעבירות אלימות, בת 29 מהישוב הקהילתי 'פוריה נווה עובד' (הסמוך לבית החולים 'פוריה', ושייך למועצה מקומית ירדן). היא דקרה וחתכה אדם שהתעמת איתה בחוף המלון הסקוטי באמצעות בקבוק זכוכית ששברה.

הבחורה, שאותרה בחוף 'צינברי' אליו ברחה, השתכרה עם עוד שני בחורים מכפר כנא בחוף המלון הסקוטי. השלושה התבקשו ע"י אנשים שישבו בסמוך אליהם לשמור על השקט, ובין הצדדים התפתח ויכוח שיכורים.

מהר מאוד לקחה הבחורה בקבוק, שברה אותו, ותקפה באמצעותו ובלי חשבון את אחד האנשים, שהזעיק את המשטרה לאחר שהשלושה ברחו מהמקום. "שילוב של אלימות עם אלכוהול מגבירה את המסוכנות של העצורה, ולכן בשלב זה לא ניתן להורות על שחרורה", הסביר לסניגורה, שופט המעצרים בטבריה יריב נבון, והשאיר אותה כלואה לעוד שלושה ימים.
______________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופט יריב נבון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות