תושב כפר חב"ד נעצר בחשד להתעללות מזוויעה בילדיו

אביהם של ילדים בגילאי 2-4 נעצר, בחשד להתעללות חמורה בהם, שכללה קשירת כיסוי פנים על ראשם באמצעות אזיקונים, הכנסת צואה לפיהם והכאה עד זוב דם
ציון חן |

מקרה קשה ביותר של אלימות במשפחה מצד אב כנגד ילדיו הקטנים, בגילאי שנתיים עד ארבע, נחשף בבית המשפט עם מעצרו של האב האלים. סרטונים שמתעדים חלק מהארועים ואשר תועדו ע"י האם הועברו למשטרה ולבית המשפט.

האב המתעלל, תושב כפר חבד (45), נעצר בעקבות פניית הרווחה למשטרה, לאחר שאשתו הציגה בפניהם את הסרטונים הקשים ודיווחה על ארועי האלימות מצידו של בעלה כלפי ילדיהם הרכים בשנים.

מפרטי תלונתה של האישה עולה כי בעלה נוהג לדחוף צואה לפי הילדים, קושר להם כיסוי פנים על הראש באופן שהעיניים והצוואר מכוסים, ומהדק זאת לראשם באמצעות אזיקונים המותירים סימני אדמומיות על גופם.

בחקירתו במשטרה טוען האב כי מדובר בעלילה של אשתו כנגדו ומכחיש כל קשר לארועים. אך המשטרה הגישה לזהר דיבון-סגל, שופטת המעצרים בראשון לציון, את אחד הסרטונים הקשים.

"מחומר החקירה עולה תמונה מזעזעת לפיה תקף האב את ילדיו, קשר אותם באזיקונים… דחף צואה לפיהם והכה את אחד הילדים עד שנזל דם מפיו. כתוצאה ממסכת התעללות זו, נגרמו למי מהילדים חבלות. חומר החקירה נתמך בעדויות, סרטונים, תיעוד החבלות, ודיווח מהרווחה", ציינה השופטת והאריכה את מעצרו של האב.


לצפיה ודירוג כבוד השופטת זהר דיבון סגל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות