הטרדה מאיימת לאקסית

בחור אובססיבי לאקסית שלו המשיך לאיים עליה, להטריד אותה ולפלוש לחייה, גם חצי שנה לאחר פרידתם וגם בהפרת צווי הרחקה. עכשיו הוא מואשם בכל אלה
ציון חן |
אילוסטרציה

בחורה צעירה נקלעה למצב בו החבר שלה לשעבר, צעיר בן 20 מגבעתיים, פיתח אליה אובססיביות מסוכנת.

הוא איים עליה, הילך עליה אימים והפר צווי הרחקה שיפוטיים שהוצאו נגדו. כעת הוגש נגדו כתב אישום, אך זה לא מבטיח שיעלם מחייה.

"אני אעשה לך שם של שרמוטה", איים בשיימינג החבר לשעבר, על מי שהייתה עד חצי שנה קודם החברה שלו למשך שנה.

"אני עברתי לגור בפנקס ברמת גן, ולא יהיה לך טוב אם אני אראה אותך עם איזה מישהו. חבל מאוד בשבילו… תכבדי אותי ותעברי לאן שבא לך, רק לא מול העיניים שלי", הוא שלח לה הודעת אזהרה מראש.

בית המשפט אישר את בקשה הבחורה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת כנגד הבחור למשך שישה חודשים, אך גם זה לא עזר. הבחור הגיע לדירתה של הבחורה ודפק על דלתה בדרישה שתכניס אותו. הבחורה הזעיקה את המשטרה, והבחור נמלט.

אך עם עזיבת הניידת, הוא טיפס אל חלון ביתה.

רק שהפעם המשטרה הספיקה להגיע ולעצור אותו.

בתחנת המשטרה הבחור השתולל והחל לשבור את משרד החקירות והריהוט בו. הוא הובא לבית המשפט ונעצר ליומיים, שלאחריהם שוחרר בצו הרחקה מהבחורה ואיסור יצירת קשר עמה.

אך מייד לאחר שחרורו, ביום למחרת ועל אף הצו הנוסף של בית המשפט שלא ליצור קשר עם הבחורה, התקשר אליה ושלח אליה הודעות מאיימות.

"פגעת בי כל כך הרבה והנה התפוצצתי. זה מה שרצית, נכון? שאני אתפוצץ עליך?" כתב הבחור לבחורה המפוחדת. הפעם הוא נעצר שוב, אך כעת במהלך ימי מעצרו הוגשו כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, והוא במעצר עד להחלטה אחרת בעניינו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות