הסא"ל התחזה למקובל מבית שמש בפני נשים והמליץ על עצמו כדתי, משכיל וצעיר יותר

סא"ל במיל' נעצר בעקבות תלונות של נשים כי התחזה לרב שמבקש לשדך להן את עצמו בדמותו האחרת – הסא"ל, במטרה לקיים עימן יחסי מין
ציון חן |
אילוסטרציה: פלאש 90

יחידת ההונאה של מחוז הדרום ניהלה בחודשיים האחרונים חקירה סמויה כנגד תושב אשדוד, סא"ל במיל' בן 67, אשר התחזה בפני נשים בשלל תארים ותפקידים שאין לו, על מנת לקיים איתן מערכת יחסים אינטימית. גם בנוגע לגילו הוא שיקר, והוריד לעצמו 15 שנים בממוצע. כשאחת הנשים שגילתה זאת ולא התביישה וחשפה זאת בפייסבוק, צצו עוד קורבנות שמסרו תלונות במשטרה, שחקרה את הפרשיה עד למעצרו של האיש אתמול בערב.

"סגן אלוף במילואים זה הדבר היחיד שנכון בכל מה שאמר. איש עסקים – הוא לא", אומרים במשטרה בנוגע לאיש, שמספר תלונות הוגשו נגדו ונעצר כעת. מהחקירה עולה כי הקצין במיל' הציג עצמו כמשפטן, כד"ר לכלכלה ועוד, זאת בשעה שאין לו אף תואר אקדמי. כמו כן, הוא טען בפני הנשים כי הוא מצוי בשליחות בטחונית מטעם שירותי הבטחון והמוסד.

בנוגע לחייו האישיים, טען האיש כי הוא גרוש טרי, זאת בשעה שהוא גרוש מזה עשרים שנה. כמו כן הציג עצמו כבן 51-52, זאת בשעה שהוא בן 67. אך יותר מכל מעניינת השיטה שהמציא על מנת להגיע לאותן נשים כדי לנצל את תמימותן.

לדברי הנשים, כל אחת מהן קיבלה באחד הימים טלפון לכאורה מרב מקובל מבית שמש, שניסה לעניין אותן בתרומת כספים לבית כנסת. אגב השיחה, הוא מברר את הסטטוס שלהן, ובמידה והן גרושות או חד-הוריות, הוא ממליץ לשדך להן את הקצין.

"לא חולפות מספר דקות, ומגיע טלפון מהקצין במיל' שמבקש להכיר אותן", מספרים במשטרה. "על אף שהוא אדם חילוני, בכלל המפגשים מתארות הנשים אדם עם כיפה לראשו, שומר שבת, מתפלל שחרית, מנחה, ערבית, מניח תפילין, מקדש".

"הטלפון ממנו "מתקשר הרב" הוא בבעלות החשוד והוא המשתמש היחידי", אומרים במשטרה. "זהו מספר בעל קידומת דרומית ולא של בית שמש, וברשותנו תדפיס שיחות".

גם כשהגיעו חוקרי ההונאה לביתו של האיש, נמצאה בבית אשה שהיא קורבן חדש למעלליו. גם לה הוא מכר סיפורים אודותיו. כעת גם היא נוספה לרשימת הנשים שהגישו כנגדו תלונה על הונאה.

בחקירתו טען האיש כי בפגישה הראשונה לא חשף את כל הקלפים והחמיא לעצמו בנוגע לגילו ובנוגע לתאריו, וכי יצא עם נשים בוגרות ומבוגרות, וביקש להשתחרר למעצר בית בבית אחיו העו"ד בחדרה.

"העצור הציג מצגי שווא דומים מאוד לכל המתלוננות, וכי מצגים אלו הם אלו שגרמו לנשים להסכים ולקיים עימו יחסי מין" קבעה שופטת המעצרים בבאר שבע השופטת אורית ליפשיץ, "אין מדובר באי מסירת פרטים, אלא במסירת פרטים לא נכונים, אשר כל מטרתם היא להביא לכך שהנשים יסכימו להיכרות ולדברים הנלווים כתוצאה מכך". השופטת האריכה את מעצרו של הסא"ל במיל' בארבעה ימים.
___________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת אורית ליפשיץ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות