עו"ד גיא קנפו מכיר ומשתמש בנקודות החולשה של הבנקים עבור לקוחותיו

"כעורך דין תבעתי אנשים שהיו חייבים לבנק, אם זה בבתי משפט ואם זה בהוצל"פ. עולם הבנקאות רחב מאוד, היום כשאני בצד השני ומייצג חייבים אני מכיר את נקודות החולשה של הבנק וכיצד להשתמש בהן"
רותי ורד |
עו"ד גיא קנפו

המשרד של עו"ד גיא קנפו מתמחה בחדלות פרעון, לרבות פירוק חברות לאורו של החוק החדש. המשרד אף מתמחה במקרקעין, כולל ייצוג מוכרים ורוכשים בעסקאות מכר, וליווי דיירים בהליכי תמ"א 38. הניסיון והידע הרב של עו"ד גיא קנפו בתחומו יכולים להשתוות רק לצניעותו ולאכפתיות שלו.

לעו"ד גיא קנפו תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים בבר אילן. עו"ד קנפו עשה את התמחותו במשרדו של עו"ד סלומון דובדבני. לצד התפתחותו המקצועית, עו"ד קנפו תמיד מצא זמן לפעול למען הזולת ושימש משך שנים כמתנדב במד"א.

עו"ד קנפו ייצג במשך שנים בנקים מהגדולים במדינה בתביעות חוב, הוא מכיר היטב את הגופים הגדולים והחזקים הללו, על חוזקותיהם ונקודות התורפה שלהם בבואם לתבוע את החייבים. האכפתיות של עו"ד קנפו לאדם ולתהפוכות חיו, גרמה לו לעבור מלייצג את הבנקים על שכר הטירחה הגבוה שלהם, לעורך דין נגד בנקים, המייצג את טובתו של האדם הפרטי.

"בת דודה של אשתי היא נפגעת רמדיה. הפגיעה שלה השפיעה עליי לזעוק את כאב ההורים ואת החובה לעמוד על זכויותיהם"

עו"ד קנפו: "ייצגתי בנקים, בינהם הבנק הבינלאומי, אוצר החייל, בנק ירושלים ובנק משכן של הפועלים. כעורך דין תבעתי אנשים שהיו חייבים לבנק, אם זה בבתי משפט ואם זה בהוצל"פ. עולם הבנקאות רחב מאוד ופועל תחת הוראות רגולטוריות מורכבות, שמשתנות באופן דינמי, העו"ד המייצג חייב לשים לב לרגולציות ולשינויים. היום, כשאני בצד השני ומייצג חייבים, אני מכיר את נקודות החולשה של הבנק וכיצד להשתמש בהן".

עו"ד גיא קנפו מומחה לא רק ביצוג אנשים פרטיים חבים אלא אף בייצוג חברות שנקלעו לצרות. הוא צבר נסיון ובקיאות בפירוק חברות לאור החוק החדש לפקודת החברות.

עו"ד גיא קנפו

– מה גרם לך לוותר על פרנסה מובטחת במשרד גדול, לטובת משרד עצמאי שמייצג בעלי חוב שנמצאים בקשיים?

"יש בי את הרצון לסייע לאנשים, להוציא אותם מהפלונטר אליו נקלעו ולתכנן יחד איתם עתיד חדש. החיים האישיים שלי ושל משפחתי חיזקו אצלי את הרצון הזה, הבנתי כי מישהו חייב לעמוד לצד החלש כשהוא ניצב למול מערכת גדולה ומשתקת מבחינתו שלעיתים היא אף פוגענית.

"האירוע הראשון מחיי האישיים שהשפיע עלי מאוד לקחת את הכיוון שלקחתי, הוא כשהוריי נקלעו למשבר כלכלי. רציתי להוציא אותם מהמשבר – והצלחתי, כיום הורי הם בעלי בית וחיים ברמה טובה ונכונה. האירוע השני הוא מה שקרה לבת דודה של אשתי. בת הדודה היא נפגעת רמדיה, הפגיעה שלה השפיעה עליי לזעוק את כאבם של ההורים וייצרה בי תחושת החובה לעמוד על זכויותיהם המשפטיות של הנפגעים".

"לקוח הגיע אליי עם חובות בהיקף מאות אלפי שקלים, אי יכולת להחזיק רישיון נהיגה ועוד עיקולים. היום הוא מחייך!"

עו"ד קנפו מספר על תיק שהשפיע עליו במיוחד ומעורר בו עד היום התרגשות, "תיק שהשפיע עלי מאוד בתחילת דרכי הוא של לקוח שהגיע אליי שפוף ומודאג, בגלל חובות בהיקף מאות אלפי שקלים, אי יכולת להחזיק רישיון נהיגה ועוד עיקולים. לאחר שנכנסתי לתמונה, בוטלו העיקולים. הרישיון הוחזר והוא יכל למצוא עבודה ולהצליח לגמור את החודש בלי המשא הכבד. היום הוא מחייך!"

– מה התכונות שהופכות אותך לעו"ד טוב?

"רגש ואמפתיה כלפי הלקוחות אך אסרטיביות ורוח לחימה להשגת תוצאות מיטיבות ללקוח".

– וכבן אדם, מה מאפיין אותך?

"אני אוהב אנשים, אוהב אדם באשר הוא אדם. אני גם אוהב מוזיקה, מוזיקה ליוותה אותי כל חיי והלכה עימי יד ביד, היא חברתי הטובה".
____________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%92%d7%99%d7%90-%d7%a7%d7%a0%d7%a4%d7%95

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות