הפורצים הצעירים צולמו צופים בפורנו ומשאירים DNA שזיהה אותם

כן, זה בדיוק מה שאתם חושבים. שני חברים פרצו למשרדי הקאנטרי בעירם. חוץ מלגנוב כסף הם גם צפו בסרטי פורנו במחשבים של המקום. עצם הצפייה גרם להם להשאיר במקום DNA שהתאים לשניים שנעצרו
ציון חן |

לא מעט DNA השאירו שני חברים בגילאי 14,18 מנוף הגליל, לאחר שצפו בסרטי פורנו במשרדי הקאנטרי בעירם, אליהם פרצו. הם תועדו היטב במצלמות האבטחה, אבל גם אם מישהו היה רוצה לערער על זיהויים הוודאי במצלמות האבטחה, שאריות ה- DNA שהם השאירו במשרדים, התואמים את שלהם, לא השאירו ספק לאף סטייה קלה אפילו בזיהוי.

ממשרדי הקאנטרי של נוף הגליל התקבלה תלונה על פריצה למשרדי המקום וגניבת מזומן שהושאר בקופות הכסף. מחקירת המשטרה עלה, כי שני החברים טיפסו מעל גדר הקאנטרי, ונכנסו אל המשרדים דרך החלון האחורי.

שני הנערים, הצעירים והלא מנוסים, לא לקחו בחשבון את מצלמות האבטחה שבמשרדים, שתיעדו אותם בשהותם במשרדים כשהם לא רק גונבים כסף, אלא גם מעבירים לילה של חינוך מיני אינטנסיבי. השניים נצפו במצלמות כשהם גולשים אל אתרי פורנו ומענגים את עצמם, עד שהגיעו לסיפוקם. כחסרי הנסיון שהם הם גם השאירו את שאריות ההתענגות שלהם במקום, והם הועברו לדגימת DNA שהתאימה בדיוק לזהותם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות