בית המשפט הורה לשחרר למעצר בית חשוד בסחיטת כדורגלן המעורב בפרשיית הקטינות

מספר ימים לאחר מעצרו של תומר משעלי בחשד שניסה לסחוט את אחד הכדורגלנים החשודים בפרשת עבירות המין, בית המשפט קיבל את בקשת הסניגור עו״ד אסף טל והורה לשחרר את משעלי למעצר בית
רונן לוי |
הפגנה נגד הכדורגלנים החשודים. צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בשבוע שעבר עצרה המשטרה את תומר משעלי, לאחר שהתקבל מידע מסנגורו של אחד משחקני מכבי תל אביב החשודים בפרשיית עבירות המין בקטינות, לפיו התקבלה שיחת טלפון מאלמוני שהציע להשפיע על עדות אחת הקטינות תמורת סכום כסף. בעקבות הדיווח, היחידה מרכזית של מחוז המרכז עצרה את משעלי, תושב רמת גן בן 37, בחשד למעורבות באירוע.

בשבוע שעבר הובא משעלי לבית המשפט, שם אמר פרקליטו עו״ד אסף טל: ״אתעכב על אותה שיחה מדוברת. בית המשפט משמש לי עיניים. אתמול בערב בכל ערוץ תקשורת מדברים על אותה שיחה. אני שואל, ביני לביני, למה כאשר חוקרים מישהו, לא מטיחים בו את אותה שיחה? כשהם רואים שהוא מרחיק את עצמו. היה להם הרבה יותר קל לומר שהוא שקרן וסותר את הראיות. תראה לבית המשפט איך הוא סותר. לא הסברה שלך שהוא סותר היא שקובעת. זה צריך להיות משהו אובייקטיבי. הוא מבקש שיטיחו בו. אי אפשר לומר בבית המשפט "שיקולי חקירה" כדי לקנות ימי מעצר. עוד לא מצאתי יחידה חוקרת שאומרת 'הנה הראיות ועם זה יתמודד'. נגיע עוד כמה ימים ויגידו שיקולי חקירה״.

עו״ד טל הוסיף: ״גם אם בית המשפט רואה להאריך לו מעצרו, למרות שאני סבור שהחשד הסביר לא מתקיים, לעשות במשורה. לתת להם הנחיות ברורות להטיח בו את כל מה שיש להם. ככל שבית המשפט לא יורה להורות על שחרורו נבקש לצמצם את הימים באופן משמעותי״.

מעצרו של משעלי הוארך והיום (ראשון) ביקשה המשטרה להאריכו שוב, הפעם ביומיים. אולם בית המשפט קיבל את בקשת עו״ד טל, והורה לשחררו למעצר בית.

עו"ד אסף טל הגיב בתום הדיון: "משטרת ישראל פספסה ובגדול. מרשי, שנחשד בסחיטת הכדורגלנים, שוחרר אחרי שבית המשפט ראה באופן ברור כי הוא אינו קשור כלל ועיקר לפרשייה המדוברת. טוב תעשה המשטרה אם תבדוק עצמה לפני שהיא יוצאת בהצהרות גרנדיוזיות שכל קשר בינן לבין המציאות רחוק כמזרח ממערב. נשקול את המשך צעדינו ביחס למעצר השווא".
______________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%a1%d7%a3-%d7%98%d7%9c

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות